1. اخبار شهرستان
  2. بودجه ۹۸ شهرداری زنجان در ایستگاه شورا

کد خبر: 8752

بودجه ۹۸ شهرداری زنجان در ایستگاه شورا

بعد از اینکه شهردار زنجان لایحه پیشنهادی شهرداری برای سال ۹۸ را تقدیم شورای اسلامی شهر زنجان کرد مرحله بررسی جزئیات لایحه بودجه در کمیسیون مربوطه با حضور اکثریت اعضا آغاز شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هرچند جزئیات بررسی های صورت گرفته در کمیسیون بودجه و امور حقوقی در خصوص لایحه پیشنهادی مسیح اله معصومی مشخص نبود، اما آنچه برخی اخبار از منابع آگاه به “همدلی‌زنجان” رسیده گویای این است که تنها یک رای مثبت در آخرین جلسه کمیسیون برای لایحه پیشنهادی بودجه ۹۸ وجود داشته است!

شاید متعجب شوید که شنیده شده تنها عباس راشاد موافق لایحه بوده و تمامی اعضای حاضر با آن مخالف بوده اند. هرچند نمی توان اظهارنظر قطعی در این خصوص انجام داد اما اینکه چه دلایلی وجود داشته که اعضای کمیسیون با لایحه پیشنهادی با این میزان مخالفت کرده اند جای سوال است.

سه شنبه(۱۳ اسفند) وقت جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان است که با حضور شهردار زنجان در خصوص جزئیات بودجه بحث هایی صورت خواهد گرفت. این جلسه می تواند همراه با حواشی زیادی باشد و به سوالات مختلف در این خصوص پاسخ دهد.

به نظر می رسد لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان برای سال آتی از نظر اعضای کمیسیون در بخش هزینه ای و عمرانی اشکالاتی داشته که به آن رای داده نشده است.

خبرنگار “همدلی‌زنجان” در یکی از نشست های خبری با شهردار زنجان از وی سوال کرد که لایحه بودجه شهرداری سک سند محرمانه است؟ و آیا نمی شود این سند مطابق با قانون انتشار آزاد اطلاعات در اختیار رسانه ها نیز قرار گیرد؟ وی در پاسخ گفت این سند در سایت شهرداری زنجان موجود است.

اگر کسی لایحه بودجه شهرداری زنجان را در سایت شهرداری مشاهده کرد به ما هم اطلاع دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هیچ باغ شهری به نام هیچ ارگانی در استان زنجان مجوز ندارد
خبر قبلی
تحصیلات جوانان روستایی در تدوین سند توسعه روستایی استان زنجان لحاظ شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست