1. اجتماعی
  2. بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان از فردا آغاز می‌شود

کد خبر: 2065

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان از فردا آغاز می‌شود

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان از فردا آغاز می‌شود

 

 

رئیس امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان از فردا، دوشنبه، ٢٠ شهریورماه با اجرای نمایش “رویای ترک خوره ایران” به نویسندگی و کارگردانی اصغر محمدی از شهرستان زنجان کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، معراج کرمی با تایید این خبر گفت: این نمایش دو اجرا در سانس‌های ١٠ و ٣٠ تا ١١ و ٣٠ دقیقه و همچنین ١٢ و ٣٠ تا ١٣ و ٣٠ دقیقه در تالار هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) خواهد داشت.

در این روز، نمایش “تجربه‌های اخیر” از شهرستان زنجان به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی مهشید آقاخانی در دو سانس ١۵ و ٣٠ تا ١۶ و ٣٠ دقیقه و همچنین ١٧ و ٣٠ تا ١٨ و ٣٠ دقیقه به اجرا درمی‌آید.

کرمی آخرین نمایش این روز را “بچه آدم بدو”، کاری از شهرستان زنجان اعلام کرده و افزود: نویسنده این اثر علی عابدی بوده و کارگردانی آن به عهده علی عباسی است که از ساعت ١٩ تا ٢٠ در تالار هنر فرهنگسرا به روی سن می‌رود.

این مقام مسئول به اجراهای روز دوم جشنواره تئاتر، ٢١ شهریورماه اشاره کرده و افزود: در دو سانس ١٠ و ٣٠ تا ١١ و ٣٠ دقیقه و همچنین ١٢ و ٣٠ تا ١٣ ٣٠ دقیقه نمایش “قفل” از شهرستان خدابنده به نویسندگی و کارگردانی هادی رفیعی در پلاتو فرهنگسرا اجرا می‌شود، بعد از ظهر این روز نیز نمایش “نرگسی” از شهرستان ابهر به نویسندگی و کارگردانی حسین جزجوادی در دو سانس ١۵ و ٣٠ تا ١۶ و ٣٠ دقیقه و ١٧ و ٣٠ تا ١٨ و ٣٠ دقیقه به اجرا در می‌آید. نمایش “برخورد نزدیک از نوع سوم” از شهرستان زنجان به نویسندگی و کارگردانی سجاد انصاری نیز از ساعت ١٩ تا ٢٠ در تالار هنر فرهنگسرا به روی سن می‌رود.

کرمی به اجراهای روز ٢٢ شهریورماه نیز اشاره کرده و افزود: در اولین اجرای این روز، هنرمندان خرمدره‌ای با نمایش “زیرزمین”، به نوسیندگی آرش عباسی و کارگردانی ناهید پیوندی در دو سانس ١٠ و ٣٠ تا ١١ و ٣٠ دقیقه و ١٢ و ٣٠ تا ١٣ و ٣٠ دقیقه در پلاتو فرهنگسرا به هنرنمایی می‌پردازند، نمایش “کافه سایه” نیز از شهرستان زنجان در این سالن با نویسندگی ابراهیم عادل‌نیا و علی امین‌زاده در دو سانس ١۵ و ٣٠ تا ١۶ و ٣٠ دقیقه و ١٧ و ٣٠ تا ١٨ و ٣٠ دقیقه به اجرا درمی‌آید. نمایش “گور به گور” از شهرستان زنجان به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی حمیدرضا رزاقی نیز از ساعت ١٩ تا ٢٠ در تالار هنر فرهنگسرا به روی سن می‌رود.

رئیس امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، از اجرای یک تئاتر در آخرین روز جشنواره، ٢٣ شهریورماه خبر داده و ادامه داد: در این روز نمایش کلکسیون، به نویسندگی ساناز اسدی و کارگردانی محمدرضا حسینی از شهرستان ابهر در دو سانس ١٠ و ٣٠ تا ١١ و ٣٠ دقیقه و ١٢ و ٣٠ تا ١٣ و ٣٠ دقیقه در پلاتو فرهنگسرا اجرا می‌شود.

به گفته وی مراسم اختتامیه این جشنواره نیز عصر روز پنج‌شنبه، ٢٣ شهریورماه از ساعت ١٨ در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی زنجان پیش‌رو در مسیر توسعه
خبر قبلی
تغییرات زیر پوستی در شهرداری زنجان ادامه دارد!؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست