بیش از ۱۲۰۰ پروانه ساختمانی در مناطق ۳گانه زنجان صادر شده است

 

بیش از ۱۲۰۰ پروانه ساختمانی در مناطق ۳گانه زنجان صادر شده است

رشد صدور پروانه‌های ساختمانی در زنجان

 

 

 

 

 

سرپرست معاونت معماری-شهرسازی شهرداری زنجان به میزان صدور پروانه های ساختمانی در مناطقه سه گانه شهر زنجان اشاره کرد و گفت؛ در سال گذشته به میزان یک هزار و ۲۴۸ پروانه ساختمانی در مناطق سه گانه شهر زنجان صادر شده است.

سعید بیات در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان”؛ با بیان اینکه در سال گذشته ۳۷۵ پروانه ساختمانی در منطقه۱ زنجان صادر شده است، اظهار کرد: صدور اینم میزان پروانه در حالی بوده که در سال ۹۵ میزان پروانه صادر شده در این منطقه به میزان ۲۷۲ مورد بوده که در سال گذشته رشد بالایی داشته است.

وی به وضعیت صدور پروانه های ساختمانی در منطقه۲ شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در سال ۹۵ میزان پروانه های صادر شده در این منطقه ۵۷۷ مورد بوده و در سال گذشته این میزان به ۶۷۴ پروانه ساختمانی افزایش یافته است.

سرپرست معاونت معماری-شهرسازی شهرداری زنجان با بیان اینکه در سال ۹۵ به تعداد ۱۴۸ پروانه ساختمانی در منطقه۳ شهر زنجان صادر شده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته میزان پروانه ساختمانی صادر شده در این منطقه ۱۹۹ مورد بوده که با رشد مناسبی همراه بوده است.

وی از رشد قابل توجه صدور پروانه های ساختمانی در شهر زنجان طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: با توجه به آمار ارائه شده میزان صدور پروانه در شهر زنجان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۵ رشد مناسبی داشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آسفالت‌ریزی معابر ۹۰ روستای استان زنجان آغاز می‌شود
خبر قبلی
مس زنجان بسته‌بندی مناسبی برای صادرات ندارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست