1. اخبار ویژه
  2. بیمارستان ۴۸۰ تخت خوابی ولیعصر ۲ در زنجان ساخته می‌شود

کد خبر: 736

بیمارستان ۴۸۰ تخت خوابی ولیعصر ۲ در زنجان ساخته می‌شود

بیمارستان ۴۸۰ تخت خوابی ولیعصر ۲ در زنجان ساخته می‌شود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از توسعه بیمارستان ولیعصر زنجان خبر داد و گفت: بیمارستان ۴۸۰ تخت خوابی ولیعصر ۲ در زنجان ساخته می‌شود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، علیرضا بیگلری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه قرارداد ساخت بیمارستان ۴۸۰ تختخوابی ولیعصر۲ نهایی شده است، اظهار کرد: نقشه های معماری این پروژه آماده شده و اقدامات اجرایی آن در آینده نزدیک آغاز می شود. ساخت این پروژه ظرفیت بزرگ و جدیدی در سطح استان ایجاد می‌کند.

وی از اجرای ۲۲۶ پروژه در حوزه بهداشت و درمان استان گفت و افزود: بیش از ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه اجرای این پروژه ها برآورد شده که بسیاری از نیازهای استان را تا ۱۰ سال آتی تامین خواهد کرد. این میزان پروژه به نسبت جمعیت و وسعت استان در سطح کشور بسیار مطلوب است.

این مسئول از پذیرش جدید دانشجو در رشته های کارشناس تغذیه خبر داد و گفت: در سال جاری رشته کارشناس تغذیه وارد دفترچه کنکور خواهد شد و نسبت به آموزش و ورود نیروهای بومی در استان اقدام خواهیم کرد.

وی پذیرش رشته های جدید دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی استان مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: رشته رایولوژی و تب اورژانس در سال های ۹۳ و ۹۵ راه اندازی شد و تلاش داریم رشته های دستیاری ارتوپدی، جراحی مغر و اعصاب و دکتری تخصصی بهداشت محیط را ایجاد کنیم. دانشگاه علوم پزشکی بیشترین دانشجوبان تحصیلات تکمیلی را پذیرش می کند به گونه ای که ۷۵ درصد رشته های دانشگاه در مقطع تحصلات تکمیلی است.

بیگلری با بیان اینکه مجور احداث برای ساخت ۲ بیمارستان در کشور صادر شد که بیمارستان ۴۲۰ تختخوابی خدابنده یکی از آن‌ها بود، تاکید کرد: در حال حاضر بیمارستان الغدیر ابهر با ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و سیستم« ام آر آی» بیمارستان ابهر با تقبل ۲۵ درصد هزینه ها آماده تحویل است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کارخانه تولید برق از پسماندهای شهری زنجان ساخته می‌شود
خبر قبلی
چمن سلطانیه در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست