1. اجتماعی
  2. بیمه درمانی مددجویان زنجانی به بیمه سلامت انتقال یافت

کد خبر: 9528

بیمه درمانی مددجویان زنجانی به بیمه سلامت انتقال یافت

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ‘tj: بیمه پایه درمانی ۸ هزار و ۵۴۷ مددجوی امداداستان ساکن در مناطق شهری با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر به بیمه سلامت ایران منتقل شد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هدایت صفری در جلسه شورای مدیران این اداره کل، با بیان اینکه بیمه پایه درمانی ۸ هزار و ۵۴۷ مددجوی زنجانی ساکن در مناطق شهری با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر، به بیمه سلامت واگذار شد، گفت: هماهنگی های لازم در خصوص عملیات اجرایی این فرآیند آغازشده است و طبق برنامه بیمه سلامت تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری دفترچه‌های درمانی جدید مددجویان زنجانی از طریق بیمه سلامت استان صادر می‌شود.
صفری با اشاره به اینکه بیمه پایه درمانی مددجویان روستایی و ساکن در شهرهای با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر از سال ۸۵ به بیمه سلامت واگذار شده بود گفت:تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری بیمه پایه درمانی کلیه مددجویان شهرهای بالای ۲۰هزار نفر استان نیز به بیمه سلامت منتقل‌ می شود.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه تفاهم نامه انتقال بیمه پایه مددجویان در مرکز بین کمیته امداد وبیمه سلامت امضاءشده افزود: شیوه نامه صدور وتوزیع دفترچه ها نیز در دست اقدام می باشد که به زودی به اطلاع مددجویان خواهدرسید لذا تا صدور دفترچه های جدیدکارت‌های بیمه درمانی سابق معتبر خواهد بود.
وی تأکید کرد: مددجویان هیچگونه نگرانی در باره صدور دفترچه درمانی جدید نداشته باشند چراکه هزینه صدور آن توسط کمیته امداد پرداخت، و از مددجویان وجهی دریافت نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه تغییرات حاصله فقط درزمینهٔ بیمه پایه درمانی است گفت: بیمه مکمل کمیته امداد برای همه مددجویان همچون گذشته به قوت خود باقی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سطح خدمات افزایش خواهد یافت.
انتهای پیام

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشف بیش از۶ هزار عدد قرص قاچاق غیر مجازدر خدابنده
خبر قبلی
نخستین تجمع نیمه شعبان در زنجان برگزار شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست