بی‌توجهی به تامین منابع مالی، ضعف پروژه‌های عمرانی زنجان بود

بی‌توجهی به تامین منابع مالی، ضعف پروژه‌های عمرانی زنجان بود

 

 

 

 

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری براساس ظرفیت‌ها طراحی و به مرحله اجرا در می آید، گفت: یکی از ضعف‌هایی که در اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر زنجان وجود داشت بی‌توجهی به تامین منابع مالی و طراحی آرمان گرایانه بود که سعی کرده‌ایم این نگرش تغییر کند و از فرصت محدود فصل کاری استفاده بهینه شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مسیح‌اله معصومی با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌ها تصمیم گرفته شده است در سال جاری پروژه‌های ماندگار به مرحله اجرا درآید، افزود: اجرای سریع و منطبق با برنامه و توجه به محدودیت ها در اجرای طرح ها مد نظر است و تصمیم گرفته شده است طرح هایی همچون پل گلشهر، پیاده‌راه خیابان امام خمینی(ع) و پروژه سبزه میدان به مرحله احرا در آید که مقدمات کار طرح گلشهر به اتمام رسیده و انتظار داریم تا اوایل اردیبهشت عملیات احرایی کار آغاز شود.

وی ادامه داد: در رابطه با طرح سبز‌میدان نیز منتظر ابلاغ نظر کمیسیون ماده ۵ هستیم که کار بلافاصله بعد از آن آغز خواهد شد و تصمیم بر این است در صورت امکان از سرمایه گذر در این طرح بهره ببریم هرچند اگر این امکان فراهم نشد طرح به‌صورت پیمانکاری اجرا شود و در این کار تصمیم قطعی گرفته شده است چراکه طرح سبزه میدان سالیان سال است که بلاتکلیف بوده و باعث ناراحتی شهروندان شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح‌هایی همچون پروژه سبزه میدان به دنبال سود شهرداری نیستیم، گفت: این طرح در راستای تقویت گردشگری بافت مرکزی شهر و احیا فضای تاریخی برای تعاملات شهروندان است و امیدواریم با برنامه‌ریزی این طرح بزودی وارد فاز اجرایی و در مهلت مقرر نیز به پایان برسد. برنامه شهرداری بر این است که طرح‌ را واقع بینانه به مرحله اجرا درآورده و در کمترین زمان ممکن به مرحله بهره برداری برساند تا طعم خوش خدمت را شهروندان بچشند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مسئولان باید نقش تسهیل‌گری برای شوراها ایفا کنند
خبر قبلی
شهرک صنعتی افق ابهر به فیبر نوری مجهز شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست