1. اخبار شهرستان
  2. تاخیر در بازگشایی پادگان به شهرداری خسارت می‌زند

کد خبر: 10429

تاخیر در بازگشایی پادگان به شهرداری خسارت می‌زند

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باید هرچه زودتر علت توقف خیابان داخل پادگان مشخص شود چون تاخیر در بازگشایی این خیابان به شهرداری خسارت می زند

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ عباس راشاد در جلسه علنی شورای شهر زنجان افزود : به شهرداری ارتباطی ندارد که تیپ زرهی ارتش با فلان نهاد دولتی مشکل دارد، ما به مردم وعده داده ایم پروژه خیابان داخل در شهریورماه تحویل مردم داده شود .

راشاد با اشاره به اینکه هر روز تاخیر در این پروژه به شهرداری خسارت می‌زند، ادامه داد : نه تنها این پروژه بلکه پروژه شمالی نیز که قبلا توافق شده است نیز چنین وضعیتی را دارد.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اگر این خیابان رد شود خود زمین‌های پادگان نیز ارزشمندتر خواهد شد و اگر این رویه در پیش گرفته شده کاملا غلط است و از فرماندهی پادگان درخواست داریم که چنین رویه‌ای را در پیش نگیرند.

وی گفت: بنده درخواست دارم که علیه پادگان شکایت کنیم این به ما خسارت می‌زند و تمام آن معبر که باید به عنوان خیابان جدید ساخته شود، اینطور جلوی آن گرفته شود و من درخواست دارم که شورای تامین شهرستان و استان در این باره اقدام لازم را انجام دهند.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان همچنین درباره نامه از طریق دادستان به پارک بازار ماکیان نیز گفت: موضوع پرندگان زینتی یکی از محل‌هایی است که برای اشتغال همشهریان با دقت انتخاب شده است.

با اشاره به اینکه بنده تعجب می‌کنم چطور وقتی این فروشندگان که در همه کوچه‌ها ماکیان می‌فروختند، کسی اعتراض نمی‌کرد اما برای این محل اعتراض دارند، افزود: موضوع دیگر این است که ما الان باید به دنبال اشتغال مولدی باید باشیم که اشتغالزایی کند و مواد پروتئینی مردم را تأمین کند، از همین رو نباید محلی را که برای صدها نفر اشتغال ایجاد کرده را به خاطر نامه یک شهروند به هم نزنیم.

راشاد گفت: موضوع دیگر نیز مربوط به زمین سرمایه‌گذاری شده از سوی انجمن حمایت از زندانیان است که نمی‌دانم سهم شهرداری از آن چقدر است اما درخواست دارم که این پرونده سریع حل و فصل شود.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان افزود: آمادگی شهرداری برای انتخابات ۶ ماه بعد نیز باید ایجاد شود و از الان باید این اتفاق رخ دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زمین های ناحیه کارگاهی صنایع دستی ظریفان زنجان واگذار می شود
خبر قبلی
مخالفت با طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی زنجان به دلیل عدم آشنایی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست