1. اجتماعی
  2. تاکید فرماندار ایجرود بر لزوم ساماندهی اشتغال جوانان

کد خبر: 7768

تاکید فرماندار ایجرود بر لزوم ساماندهی اشتغال جوانان

فرماندار ایجرود در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: برای مباحث مربوط به امور جوانان به خصوص در حوزه اشتغال باید برنامه‌ریزی‌های بیشتری داشته باشیم و بایستی دستگاه‌های متولی امر همت بیشتری در راستای حل مشکلات جوانان داشته باشند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ توحید سلیمی اظهار کرد: علی رغم محدودیت های پیش رو اقدامات خوبی در حوزه اشتغال و جوانان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تا به امروز بیش از  ۱۳۲میلیارد و  ۴۰۸میلیون ریال تسهیلات کم بهره روستایی و عشایری در شهرستان ایجرود پرداخت شده است، افزود:  تا کنون برای ۳۸۸طرح اشتغال روستایی و عشایری بالغ بر ۱۳۲میلیارد و ۴۰۸   میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است. با اعطای این میزان تسهیلات برای ۵۷۳ نفر اشتغالزایی شده است

این مقام مسئول با تشریح عملکرد بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات اشتغالزایی، خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید به ۱۴۰ طرح، بانک کشاورزی به ۱۶۹طرح، پست بانک به ۷۲طرح و بانک توسعه تعاون نیز به ۷ طرح تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تاکید کرد: از تعداد ۳۸۸طرح ، ۲۴۱طرح مربوط به حوزه صنعت،معدن و تجارت ، ۵۱ طرح حوزه میراث فرهنگی و گردشگری ، ۸۷ طرح حوزه جهاد کشاورزی ، ۶ طرح حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و ۳  طرح نیز مربوط به حوزه تعاون و رفاه اجتماعی است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستگیری سارقان باغات و مزارع در شهرستان ابهر
خبر قبلی
شن و نمک در انبار و مخازن سطح شهری زنجان به اندازه کافی وجود دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست