1. اخبار استان
  2. تحقق ۴۴۵ میلیون دلاری صادرات استان زنجان

کد خبر: 8934

تحقق ۴۴۵ میلیون دلاری صادرات استان زنجان

استاندار زنجان با بیان اینکه برای سال جاری ۵۰۰ میلیون دلار صادرات برای استان پیش بینی و هدف گذاری شده بود، گفت: مطابق با آخرین برآوردها صادرات استان به میزان بیش از ۴۴۵ میلیون دلاری تاکنون محقق شده است.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فتح اله حقیقی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه استان زنجان در تحقق درآمدهای استانی موفق عمل کرده است، اظهار کرد: در سال جاری استان در مازاد درآمد رتبه نخست کشور را کسب کرد که جذب ۲۵۰ میلیارد تومان دریافتی در استان محقق شده است.

وی با بیان اینکه این مازاد دریافتی به دلیل اخذ مالیات از مشاغل و..نبوده است، افزود: این درآمد حاضل سرمایه گذاری خارجی و اخذ مالیات از واحدهای مهم استانی بوده که در تهران مالیات می دادند. در سال جاری گردش مالی و حساب بانکی ۳۹ شرکت از تهران به استان زنجان منتقل شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه بیش از ۶هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری با اشتغالزایی ۶هزار نفر در استان پیش بینی شده است، یادآور شد: این مهم با افزودن و بازگرداندن واحدها به چرخه تولیدی محقق خواهد شد. با تفویض اختیار صورت گرفته به استانداران، در استان زنجان ۳۶ هزار فرصت شغلی صیانت و ایجاد می شود و معادن کوچک و بزرگ دارای مجوز تعیین تکلیف خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه در استان زنجان بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی فراهم‌شده است، اظهار کرد: زنجان جزو استان های برتر در تامین امنیت سرمایه گذاران خارجی است. در این راستا ۲۹۰ میلیون دلاری سرمایه‌گذاری خارجی در استان زنجان محقق شده است.

حقیقی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از بزرگترین اقدامات سال ۹۸ است، افزود: یکی مهم‌ترین اقدامات پیش از برگزاری این انتخابات، آسیب‌شناسی دوره های قبلی انتخابات در تمامی سطوح است. تبلیغات زودهنگام انتخاباتی برای دستیابی به اهداف مادی به دور از عدالت است که توسط مراجع زیربط با آن مقابله خواهد شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
وضعیت بازار کار در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟
خبر قبلی
تحریم میوه در زنجان/ قبل از انقلاب ۱۳۵۷
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست