1. اقتصادی
  2. تخلف به شیوه اتاق بازرگانی!

کد خبر: 8065

تخلف به شیوه اتاق بازرگانی!

عضو هیات نمایندگان اتاق اهواز صدور ۶۰۰کارت بازرگانی بی‌نام و نشان را زنگ خطری برای اقتصاد کشور دانست و گفت: چنین اتاق‌هایی فقط نام اتاق بازرگانی را یدک می‌کشند.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ به نقل از اقتصاد آنلاین، منصور پوریان با تاکید بر شفافیت در اتاق بازرگانی اظهار کرد: متاسفانه برخی از اتاق‌های استانی با وجود ضرورت در شفافیت، مبادرت به صدور کارت‌های بازرگانی عضویت برای اشخاصی که هیچ اطلاعی از تجارت و کارآفرینی ندارند، صرفا جهت حضور در انتخابات کرده‌اند که اتاق بازرگانی اهواز یکی از این شهرستان‌ها است.

پوریان اضافه کرد: ۶۰۰کارت بازرگانی فقط در یک ماه توسط روسای اتاق، برای افراد ناشناس صادر شده که بر اساس شنیده‌ها در پنج استان چنین تخلفی رخ داده و این موضوع در کمیته انضباطی بررسی شده است.

وی از احتمال انصراف بسیاری از افراد برجسته اتاق در پی این تخلفات خبر داد و گفت: ما برند‌های خوبی از جمله پدرام سلطانی، عدنان موسی‌پور و کاوه زرگران و بسیاری دیگر در سطح تجارت داریم که به خاطر این موضوع تصمیم به عقب‌نشینی از انتخابات و انصراف از عضویت در اتاق گرفته‌اند، چرا که وقتی می‌بینیم برای انتخابات در اتاق چنین حرکت‌های ناشایستی انجام می‌شود، دیگر نمی‌توان اسم آن‌ جا را اتاق بازرگانی گذاشت.

پوریان تاکید کرد: این موضوع زنگ خطری برای اقتصاد کشور محسوب می‌شود زیرا ما شدیدا در حال مبارزه با کارت‌های بازرگانی یکبار مصرف هستیم و شعار شفافیت می‌دهیم در حالیکه چنین تخلفاتی در اتاق‌های استانی ما در حال انجام است.

به گفته این عضو هیات نمایندگان اتاق اهواز، تا کنون حداقل پنج اتاق استانی اقدام به این کار کرده‌اند به طوری که اعضای هیات رییسه برای افراد زیادی کارت بازرگانی صادر و آن‌ها را به عنوان تاجر به اتاق ایران اعلام کرده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معوقات بانکی کشور معادل بودجه ۱۳ استان
خبر قبلی
تصویب کلیات طرح ساماندهی صنعت خودرو
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست