1. اخبار استان
  2. تشکل زنان تعاونگر در استان زنجان تشکیل شود

کد خبر: 9478

تشکل زنان تعاونگر در استان زنجان تشکیل شود

سال گذشته نخستین تعاونی مدیریت صادرات کشور در استان زنجان ثبت و تشکیل شد. فرصت خوبی است. هر تولیدکننده ای نمی تواند صادرکننده خوبی باشد. دنبال تعاونی های موفق در حوزه صادرات هستیم.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بخش تعاون به هر میزان دارای تشکل باشد قدرتش بیشتر خواهد بود، گفت: پیشنهاد می کنم تشکل زنان تعاونگران استان زنجان تشکیل شود. با ایجاد وحدت و همدلی می توان بخش تعاون را توسعه داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛علی پاکمنش در نشست دورهمی تعاونگران زنجان با محوریت ایجاد باشگاه تعاونگران استان زنجان، با بیان اینکه تعاون بخشی بزرگی است اما دیده نمی شود، اظهار کرد: باید آسیب شناسی شود که چرا با این میزان خدمات حوزه تعاون، فعالان این حوزه به خوبی در سطح جامعه دیده نشده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی به دنبال اختلاف افکنی بین تعاون گران هستند، افزود: این شایسته خانواده تعاون استان نیست. اگر مشکلی وجود دارد باید داخل خانواده برطرف شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعاونگران باید خود را باور داشته باشند، خاطرنشان کرد: در استان ظرفیت های خوبی در حوزه تعاون داریم. در بخش مسکن، برای توسعه شهر زنجان تعاونی های مسکن خدمات زیادی ارائه داده اند و این بر کسی پوشیده نیست. اما متاسفانه نیمه خالی لیوان دیده می شود.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش تعاون باید تقویت شود، اظهار کرد: با حمایت از حوزه تعاون می توان اقدامات بزرگی انجام داد و این حمایت ها نیز صرفا مادی نیست. تعاونی های مسکن در برهه ای دچار ذخم شدند اما درمان نشدند و امروز این مشکلات  تبدیل به بیماری جدی شده است. برطرف کردن مشکلات تعاونی های مسکن دشوار نیست و باید اقدام جمعی برای آن صورت گیرد.

پاکمنش با تاکید بر اینکه نباید انتظارات فقط از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات باشد، اظهار کرد: مشکلات ایجاد شده در سال های بسیار گذشته امروز تبدیل به مشکلات جدی شده که با وعده مسئولان مردم دچار خسران و زیان شدند. چرا باید با تغییر یک مسئول تمام برنامه های تغییر یابد.

معاون تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تاکید کرد: از مسئولان استانی تقاضا داریم برای برطرف کردن مشکلات حوزه تعاونی کمک و مساعدت های لازم را انجام دهند. مردم باید به این باور برسند بخش تعاون مطمئن ترین راه سرمایه گذاری اقتصادی است. این باور را باید تعاونگران ایجاد کنند. مردم احساس نیاز به حوزه تعاون کنند و ما باید آن را ایجاد کنیم.

وی با بیام اینکه در سال جاری در انتخاب تعاون گران برتر موضوع دوره های آموزشی تعریف شده است، یادآور شد:  ثبت نام  چهارده امین دوره جشنواره تعاونی ها برتر کشور از اواخر اردیبهشت آغاز می شود.

پاکمنش با تاکید بر اهمیت بازاریابی، آموزش و صادرات در بین تعاونی ها استان و تقویت در آن، اظهار کرد: سال گذشته نخستین تعاونی مدیریت صادرات کشور در استان زنجان ثبت و تشکیل شد. فرصت خوبی است. هر تولیدکننده ای نمی تواند صادرکننده خوبی باشد. دنبال تعاونی های موفق در حوزه صادرات هستیم.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پاسخ علی وقفچی در خصوص تحصیل فرزند دخترش در کشور روسیه
خبر قبلی
پای زمستان در کفش بهار/ پیش بینی ۳ روزه شرایط جوی در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست