1. اخبار استان
  2. تعداد مراکز معاینه فنی استان زنجان به ۱۴ رسید

کد خبر: 7758

تعداد مراکز معاینه فنی استان زنجان به ۱۴ رسید

مدیر کل دفتر فنی،حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان از ارتقا تعداد مراکز معاینه فنی استان از ۱۱ مرکز به ۱۴ مرکز خبر داد.
اسرافیل نیازی با اعلام این خبر گفت: همه شهرستان های فاقد مرکز معاینه فنی اعم از ماهنشان و ایجرود صاحب مرکز معاینه فنی خواهند شد.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسرافیل نیازی با بیان اینکه امسال سه مجوز جدید راه اندازی مرکز معاینه فنی برای شهرستان های ماهنشان، ایجرود و خدابنده اخذ شده و در برنامه پنج ساله ایجاد و گسترش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک لحاظ شده است، اظهار کرد: افزایش مراکز معاینه فنی به شهرداری ها ابلاغ شده تا از طرق فراخوان برای عملیاتی کردن آن اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان وظیفه نظارت عالیه را به عهده دارند و شهرداران رییس ستاد معاینه فنی سبک در شهرها هستند، تا کنترل، پیگیری و نظارت بر این مراکز را انجام دهند. مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای نیز عهده دار رسیدگی به مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین است.

این مقام مسئول تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک استان ر ۱۱ مورد برشمرد و که در هفت شهر تابعه استان با ۱۲ خط مشغول فعالیت هستند.
وی تعداد مراکز معاینه فنی خودروهای سبک کشور را ۵۲۶ مرکز اعلام و ابراز کرد: زنجان سهم ۱/۲ درصدی از این تعداد دارد که با افزایش سه مرکز جدید سهم استان افزایش می یابد.
گفتنی است هم اکنون حدود ۳۵۰ دستگاه خودرو سبک و ۲۶۴ هزار موتور سیکلت در استان وجود دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شورای اسلامی شهر زنجان در تلاطم..!
خبر قبلی
کلاه گشاد دولت بر سر زنجان در لایحه بودجه ۹۸
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست