1. اخبار استان
  2. تعریف ۱۳ پروژه در بافت ناکارآمد شهری استان زنجان

کد خبر: 1771

تعریف ۱۳ پروژه در بافت ناکارآمد شهری استان زنجان

 

تعریف ۱۳ پروژه در بافت ناکارآمد شهری استان زنجان

۷ پروژه در شهر زنجان تعریف شده است

 

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به برنامه های ارتقاء و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری در استان اشاره کرد و گفت: در بافت ناکارآمد شهری شهرهای استان ۱۳ پروژه تعریف شده است.

 

کلیم اله وثوقی در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان، با بیان اینکه در سه شهر زنجان، خدابنده و ابهر این پروژه ها تعریف شده‌اند، اظهار کرد: در سطح کشور ۲۷۰ محله تعریف شده که سهم استان زنجان ۶ محله بوده که همراه با ۱۳ پروژه تعریفی است که هفت پروژه آن در شهر زنجان قرار دارد.

وی به برنامه های ارتقا و بهسازی بافت های ناکارآمد شهری و بافت های قدیمی اشاره کرد و افزود: از ۶ محله تعریفی در سه شهر استان یک محله تاریخی، سه محله حاشیه نشین و دو محله نیز بافت ناکارآمد شهری دارند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از پیش بینی ۶ میلیارد تومان برای پروژه های ستاد بازآفرینی شهری استان خبر داد و تاکید کرد: فاز اجرایی برخی از پروژه ها آغاز شده که اطلاعات به روز آن ارائه خواهد شد و همچنین پیگیر افزایش اعتبارات ریالی برای پروژه های این بخش در سال جاری خواهیم بود.

 

وی یه اقدامات و پیگیری های انجام شده برای تخصیص قیر رایگان گفت و تاکید کرد: با توجه به وضعیت مالی که در کشور اعتقاد به ذخمی کردن پروژه نیستیم و با توجه به واقعیت های اعتباری برنامه ریزی می کنیم که در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اجرای پروژه در استان انجام شده است.

وثوفی با بیان اینکه در سال ۹۴ نزدیک به ۶۰ هزار تن قیر رایگان به استان تخصیص داده شده است، افزو: در سال گذشته نیز ۳۲ هزار تن قیر رایگان اختصاص یافته بود که ۲۷ میلیارد تومان ارزش ریالی آن بوده که قیر ۴۰ درصد حجم آسفالت را تشکیل می دهد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نفرات منتخب سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های زنجان معرفی شدند
خبر قبلی
شهرک صنعتی کهناب منتظر تایید زیست محیطی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست