تعریف ۷ پروژه بزرگ و متوسط سرمایه‌گذاری در محور گاوازنگ زنجان

 

تعریف ۷ پروژه بزرگ و متوسط سرمایه‌گذاری در محور گاوازنگ زنجان

سازمان همیاری اعتمادسازی لازم را در سال‌های اخیر ایجاد کرده است

 

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان از تعریف پروژه های مختلف سرمایه گذاری خبر داد و گفت: هفت پروژه بزرگ و متوسط سرمایه گذاری در محور گاوازنگ زنجان تعریف شده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ بهروز یوسفی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان، با بیان اینکه تنها مشکل امروز سازمان همیاری عقبه مشکل‌دار آن است، اظهار کرد: در گذشته رخدادهایی برای این سازمان پیش آمده که در آن سوءمدیریت به وضوح مشخص بوده و استفاده درستی از منابع صورت نگرفته است که در مدیریت فعلی اعتمادسازی لازم را در سال‌های اخیر ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این سازمان به عنوان نهاد غیردولتی و عمومی فعالیت می کند، افزود: این مجموعه خواسته با ناخواسته در حوزه گردشگری ورود پیدا کرده و امروز تلاش می کنیم برای این حوزه برندسازی لازم صورت گیرد.

این مقام مسئول بزرگ‌ترین سرمایه این سازمان را مجموعه گاوازنگ عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت مدیریت استان این سازمان توانسته درآمدهای بر مدار قانون کسب کند و از شرایط گذشته خود فاصله بگیرد که در محور گاوازنگ به مرور برنامه های توسعه ای عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات این سازمان اعتمادسازی با نهادهای نظارتی و دستگاه های مختلف اجرایی بوده است، یادآور شد: خوشبختانه پروژه های مختلف سرمایه گذاری در دو محور تعریف شده و پروژه های بزرگی را برای عملیاتی کردن در برنامه کاری داریم.

یوسفی همچنین از آمادگی برای واگذاری زمین‌ها برای ساخت در محور گاوازنگ خبر داد و گفت: ۱۵۰ قطعه آماده سازی شده و ۳۵ قطعه نیز برای اخذ دستور نقشه و ساخت آماده است که اگر کارفرمایان مراجعه کنند ارائه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه گاوازنگ به عنوان مقصد گردشگری ارزش افزوده بالایی دارد، افزود: پروؤه هایی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در گاوازنگ تعریف شده که علاوه بر این پروژه ها، دیگر پروژه های نیز تعریف شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف بودجه شهرداری زنجان از حرف تا عمل…!
خبر قبلی
درخشش ملّی دانش آموزان زنجانی در المپیاد‌های علمی با کسب سه رتبه کشوری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست