1. اخبار شهرستان
  2. تقاطع گلشهر کاظمیه در سال جاری کلید می‌خورد

کد خبر: 784

تقاطع گلشهر کاظمیه در سال جاری کلید می‌خورد

 

تقاطع گلشهر کاظمیه در سال جاری کلید می‌خورد

 

معاون عمرانی شهردار زنجان به سیاست های شهرداری برای روان سازی ترافیک در سطج شهر اشاره کرد و گفت: برای ورودی گلشهر کاظمیه تقاطع غیرهمسطح تعریف شده که در سال جاری برخی اقدامات آن کلید می‌خورد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سعید عباسی با بیان اینکه برخی مطالعات برای طراحی و ساخت تقاطع های غیرهمسطح در شهر زنجان انجام شده است، اظهار کرد: یکی از مهم ترین و در اولویت ترین تقاطع هایی که در شهر زنجان در دستور کار خواهد بود ساخت تقاطع ورودی گلشهر کاظمیه است.

وی از اختصاص اعتبار در سال جاری برای تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه در سال جاری خبر داد و افزود: در سال جاری اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این تقاطع پیش بینی شده است.

این مسئول به برنامه‌هایی اجرایی برای این تقاطع در سال جاری اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با تجهیز کارگراه و گمانه زنی در محل پروژه برخی اقدامات آن آغاز شود و در سال آتی به صورت جدی وارد فاز عملیات اجرایی آن شویم.

وی با بیان اینکه اسناد فراخوان اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی گلشهر کاظمیه آماده شده است، خاطرنشان کرد: فاز مطالعات و طراحی این تقاطع نهایی و به تصویب شورای ترافیک رسیده و طی روزهای آتی فراخوان آن در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد.

عباسی به برنامه‌های آتی برای ساخت تقاطع‌های دیگر در شهر زنجان اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد تقاطع در میدان جهاد، میدان مدرس و میدان ارتش در دست بررسی و مطالعه است و با اولویت بندی انجام شده بعد از تقاطع غیرهمسطح گلشهر کاظمیه در دستور کار برای اجرا خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نوآوری در طراحی فرش ایرانی ضامن حضور در بازارهای جهانی
خبر قبلی
سومین دوره آموزش خبرنگاری حرفه‌ای در زنجان برگزار می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست