1. اخبار استان
  2. تماس با شهروندان زنجانی با نام بیمه سلامت کلاهبرداری است

کد خبر: 2667

تماس با شهروندان زنجانی با نام بیمه سلامت کلاهبرداری است

 

تماس با شهروندان زنجانی با نام بیمه سلامت کلاهبرداری است

مراجعه و تماسی برای بیمه سلامت همگانی با بیمه شدگان و شهروندان نشده است

 

 

 

 

 

 

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: هرگونه تماس حضوری و تلفنی با شهروندان با نام و بدون هماهنگی این اداره کل با نیت کلاهبرداری و اخاذی است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان، خدیجه ابراهیم خانی با بیان این مطلب اظهار کرد: از سوی بیمه ی سلامت استان هیچ مراجعه ی حضوری و تماس تلفنی برای بیمه سلامت همگانی با بیمه شدگان و شهروندان نشده است.

وی با اعلام این موضوع افزود: در روزهای اخیر و پس از ابلاغ بخشنامه ی جدید بیمه سلامت همگانی گزارش ها و تماس های فراوانی از سوی شهروندان مبنی بر تماس عده ای با عناوین مختلف در قالب ارائه ی خدمات تکمیلی در حوزه سلامت که خودشان را با نام نماینده ی بیمه ی سلامت معرفی کرده‌اند دریافت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان افزود: این اداره کل هیچ نماینده ای در این حوزه نداشته و این تماس ها با نیت کلاهبرداری و اخاذی از مردم بوده است.

وی با اعلام این موضوع و رد هرگونه ارتباط کاری با این افراد از شهروندان خواست در مواجهه با این افراد ضمن حفظ هوشیاری کامل و درخواست کارت شناسایی معتبر از آنان و معرفی این قبیل افراد شیاد به پلیس و نیروهای انتظامی، با واحد رسیدگی به شکایات اداره کل بیمه ی سلامت استان و شماره تلفن ۳۳۱۳۴۳۱۰ تماس بگیرند تا از سوء استفاده ی اشخاص سود جو جلوگیری شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: هر گونه اقدام در رابطه با بیمه سلامت همگانی و برنامه‌های خاص این اداره کل از طریق مبادی رسمی اطلاع‌رسانی استان و رسانه‌های سراسری به شهروندان و بیمه شدگان گرامی اطلاع داده می شود. همچنین مراحل کاری برای ثبت نام و صدور دفترچه تنها از طریق دفاتر پیشخوان دولت معرفی شده از سوی این اداره کل به انجام می رسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نرم افزار بانک اطلاعات بهزیستی برای شرکت‌های هواپیمایی رونمایی شد
خبر قبلی
سرشماری از واحدهای پرورش قارچ خوراکی استان زنجان انجام می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست