1. اخبار استان
  2. «توآن»، فرصتی برای دیدن جاذبه‌های آسمان در شب است

کد خبر: 3273

«توآن»، فرصتی برای دیدن جاذبه‌های آسمان در شب است

«توآن»، فرصتی برای دیدن جاذبه‌های آسمان در شب است

تلاش برای برگزاری هفتمین رویداد «توآن» در زنجان به بهترین شکل

 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان گفت: رویداد «توآن»، فرصتی برای دیدن جاذبه‌های آسمان در شب است و بی شک تلفیق جاذبه های آسمان با آثار تاریخی روی زمین اعجاز کرده لذا ما معتقدیم می توانیم از فرصت عکاسی نجومی برای جذب گردشگر به استان استفاده کنیم .

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان، یحیی رحمتیT در نشست خبری هفتمین کارگاه و نمایشگاه عکاسی نجومی با بیان اینکه نگاهی اجمالی به رویداد «توآن» بیانگر آن است که عکاسی مدیون نجوم است، افزود: داستان عکاسی از نجوم آغاز شد و «توآن» فرصتی برای تلفیق عکاسی و نجوم است.

او با یادآوری اینکه امروز بسیاری از زیبایی‌هایی را که در آسمان وجود دارد، به دلایل مختلف نمی‌بینیم، تصریح کرد: قرار نیست با غروب آفتاب، مقوله گردشگری نیز تعطیل شود، لذا باید برای تک‌تک دقایق بهانه‌های زیادی دیده شود که این مهم امروز در جهان و به هنگام نیمه‌شب به اجرا گذاشته می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه در هنر عکاسی، آسمان سهم بیشتری از سایر مقوله‌ها دارد، اظهار کرد: بدون شک، تلفیق آسمان و جاذبه‌های روی زمین اعجاز کرده و هر بیننده‌ای را مجذوب می‌کند، لذا معتقدیم باید از این ظرفیت برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان با تاکید بر اینکه غروب می‌تواند شروعی برای گردشگری در استان باشد، ادامه داد: در همین راستا محل‌های مناسب برای حضور گردشگران در استان برای بازدید از جاذبه‌های آسمان زنجان در شب شناسایی شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا هفتمین رویداد «توآن» در زنجان به بهترین شکل انجام شود، خاطرنشان کرد: امروز مقوله گردشگری، محدود به تعریف‌هایی که از گذشته معمول بوده، نیست و باید به دنبال روش‌های جدیدی برای جذب گردشگر و استفاده از ظرفیت‌های این صنعت برای توسعه بیش از پیش استان برویم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان مشخص شد
خبر قبلی
دپوی پسماند روی در محل فعلی شهرک‌روی زنجان متوقف می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست