1. اخبار شهرستان
  2. توافق برای شتاب بخشی به توسعه شهر سلطانیه

کد خبر: 10525

توافق برای شتاب بخشی به توسعه شهر سلطانیه

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان و شهردار سلطانیه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ در این دیدار مدیرعامل سازمان همیاری با اشاره به این که کمک و همکاری به شهرداری های استان از اهم وظایف اولویت دار سازمان همیاری است، افزود : شهر سلطانیه یک برند جهانی ست و باید در جهت توسعه عمرانی و گردشگری این شهر تلاش نمود و سازمان همیاری در کنار شهرداری سلطانیه این روند را تسریع خواهد بخشید.
سعید امیدی با تاکید بر تجربیات و فعالیت های سازمان همیاری در زمینه های ارائه مشاوره فنی ، گردشگری و آموزشی گفت : سازمان همیاری با داشتن شرکت توریستی همیار زنگان شرکت عمرانی عماد اشراق و مرکز علمی کاربردی ظرفیت های مناسبی جهت همکاری های مستمر با شهرداری های استان دارد.
شهردار سلطانیه نیز در این دیدار ضمن اشاره به پروژه های شهرداری سلطانیه گفت : از ظرفیت های موثر سازمان همیاری در پروژه های این شهرداری استفاده خواهد شد . وی ضمن تاکید بر تاثیر مثبت اخذ مشاوره در پروژه ها افزود : گروه مشاورین ، روند تکمیل پروژه ها را بطور قابل توجهی تسهیل می بخشند.
عزیز اله افشار گفت: شهرداری سلطانیه در پی طراحی مناسب جهت تغییر چهره سه راه سلطانیه است که در خور شأن این شهر تاریخی و جهانی باشد . وی طراحی پروژه ورودی شهر را بسیار ضروری توصیف کرد و عزم جدی این شهرداری را برای به ثمر رساندن آن با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان مثبت ارزابی کرد.
افشار ورودی هر شهر را برای مهمانان بسیار مهم توصیف کرد و گفت: چیزی که در ابتدا در ذهن مهمان آن شهر می ماند تصویری از ورودی هر شهر است . او با اشاره به جهانی و تاریخی بودن شهر سلطانیه تاکید کرد : موقعیت کنونی سه راه سلطانیه و ورودی شهر مناسب نیست و باید تغییر نماید.
شهردار سلطانیه گفت از سه راه سلطانیه تا خود شهر درخت کاری خواهد شد و المان زیبایی در ورودی شهر نصب خواهد گردید و در طراحی مذکور لحاظ خواهد شد.
شهردار سلطانیه از پروژه های حوزه گردشگری این شهر یعنی اقامتگاه گردشگری و تالار بزرگ در حال تکمیل گفت و افزود: از تجربیات و مشاوره های سازمان همیاری در زمینه ها نیز استفاده خواهد شد.

در پایان این دیدار که با حضور عضو شورای شهر سلطانیه انجام شد، همکاری های فیمابین سازمان همیاری و شهرداری سلطانیه بررسی شد و از پروژه های گردشگری و عمرانی شهر سلطانیه بازدید به عمل آمد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رتبه ۹ استان زنجان درتردد وسایل نقلیه سنگین درجاده ها
خبر قبلی
پایان مسابقات مرحله سوم رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست