توجه متوازنی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی داشته‌ام

توجه متوازنی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی داشته‌ام

 

 

 

 

 

مدیرکل سابق این اداره در استان زنجان با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک اداره چند بعدی است، گفت: در طول مدت ۵٢ ماه خدمت در این اداره، توجه متوازنی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی داشته‌ام.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم در مراسم تودیع خود و معارفه مدیرکل جدید این اداره کل در فرهنگسرای امام خمینی (ره) ، اظهار کرد: برنامه محور بودن فعالیت‌ها از مشخصه‌های دوران فعالیتم در زنجان بود و بر همین اساس برنامه گفتمان اعتدال فرهنگی در زنجان را تدوین کردیم و به وزارتخانه ارسال شد و همین برنامه به عنوان الگو برای سایر استان‌ها نیز معرفی گشت.

وی افزود: توجه و توسعه تشکل‌های غیر دولتی از جمله خانه مطبوعات و خانه هنرمندان، دقت برای تشکیل انجمن‌های فرهنگی، خلاقیت و ابتکار در تدوین برنامه‌ها از جمله جشنواره شکوه شکیبایی، جشنواره فرهنگی قرآنی رمضان، مراسم نکوداشتت عالمان، جشن شایستگان فرهنگ و هنر، جشنواره فیلم و عکس ارزش و جشنواره موسیقی آوای امید از جمله اقداماتی بود که دراین مدت در زنجان انجام گرفت.

مقدم که اینک پست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز را بر عهده دارد، یکی از اقدامات خوب دوره خود را راه‌اندازی کارگروه‌های “فرهنگ و هنر” و “فرهنگ و جامعه” عنوان کرده و تاکید داشت: ١۶ کارگروه در این دو حوزه طی چهار سال گذشته فعالیت داشتند که در مجمموع ١١٨ نفر از اهالی فرهنگ و هنر به عنوان مشاوران مدیرکل در حوزه‌های مختلف به ارائه نظرات تخصصی می‌پرداختند و این کارگروه‌ها به عنوان الگوی کشوری توسط وزیر به استان‌های دیگر معرفی شد تا آنان نیز از این تجربه استفاده کنند.

ارتقای جایگاه اداره کل و خارج کردن فعالیت‌های حزبی و جناحی از آن، دیگر دستاوردی بود که به گفته مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این مدت سعی بر رعایت آن شده و تنها معیار، شایستگی افراد در حق و حقوق بود.

وی همچنین عدالت در توزیع اعتبارات، تعامل با مدیران دستگاه‌ها و برگزاری برنامه‌ها با کمترین حاشیه و استفاده از نیروهای مستعد درون سازمان را از دیگر اقدامات خود در مدت تصدی مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دانسته و از مدیرکل جدید خواست که سه موضوع را پیگیری کند.

مقدم در تشریح این سه موضوع گفت: سالن نمایش استان با تمام حمایتی که از آن صورت گرفته، اینک ساخته شده و تجهیز آن نیاز به پیگیری دارد، زمین موزه هنرهای معاصر تحویل گرفته شده و اخذ اعتبار برای ساخت آن نیازمند همت مدیر جدید است و تقویت هنرستان هنرهای زیبا که در شرف تعطیلی بود ولی در چهار سال گذشته ارتقای خوبی یافته است نیز نیاز به حمایت دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کاهش۶۰ هزار تنی ضایعات محصولات کشاورزی استان
خبر قبلی
علی افشاری به عنوان بخشدار قره‌پشتلو منصوب شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست