توزیع مرغ تا تعدیل شدن قیمت‌ها در زنجان به صورت مستمر ادامه می یابد

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از تداوم توزیع مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمز منجمد با نرخ مصوب در استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به ذخایر مناسب اقلام پروتئینی در استان و کشور روند توزیع گسترده این اقلام تا زمان تعدیل شدن قیمت ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، عبدالله جعفری اظهار کرد: به دنبال به افزایش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار، برنامه توزیع گسترده مرغ منجمد دولتی و گوشت قرمز منجمد وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و صنوف معتمد در سطح استان زنجان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مرغ منجمد با نرخ ۸ هزار و ۹۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد متناسب با نوع گوشت از ۲۸ هزار و ۵۰۰ تا ۲۹ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کنندگان در استان زنجان عرضه می شود، بیان داشت: براساس مصوبات موجود عرضه گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد در بازار آزاد بیش از نرخ های مصوب گران فروشی و تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده مطابق قانون برخورد خواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا مشکلات احتمالی مراتب را برای انجام پیگیری های لازم با سامانه ۱۲۴ بازرسی در میان بگذارند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اضافه کرد: مرغ منجمد توزیعی از محل تولیدات داخلی بوده و تحت نظارت بازرسان دامپزشکی با حساسیت بالا و کیفیت مناسب خریداری، بسته بندی و منجمد شده است لذا می تواند جایگزین مناسبی برای گوشت گرم باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حضور علی وقفچی در جمع اعضای کمسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس
خبر قبلی
توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در زنجان رشد قابل توجهی داشته است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست