تکمیل پروژه‌های راه استان زنجان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

 

تکمیل پروژه‌های راه استان زنجان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

۳ پروژه به راه‌های بزرگراهی استان زنجان افزوده می‌شود

 

 

 

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره وضعیت راه های استان، گفت: تکمیل پروژه‌های راه استان زنجان نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، مسعود بیات منش در هشتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان، با بیان اینکه در استان زنجان پروژه‌های تعریف شده حوزه راه استان، پروژه‌های مناسبی هستند، اظهار کرد: اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی عنوان شده، مجموع نیاز راهی استان را محقق می کند و بعد از ساختن این راه ها کریدور شمال-جنوب استان تکمیل و ترافیک در آن بارگذاری می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه راه های خوبی در کشور طراحی شده است، افزود: سیستم حمل و نقل جاده ای در کشور از مرکزی به شبکه ای تغییر یافته و در این راستا سه پروژه بزرگراهی در استان به طول ۲۶۰ کیلومتر تعریف شده به تعداد بزرگراه های استان افزوده خواهد شد.

 

این مقام مسئول خواستار حمایت بیشتر مسئولان استان از پروژه های حوزه راه شد و تاکید کرد: با توجه به تعریف پروژه های مهم حوزه راه در استان زنجان نیازمند حمایت های بیشتری از این بخش هستیم تا محورهای توسعه‌ای استان محقق شود.

وی با بیان اینکه ارزش سرمایه ای راه های استان به میزان ۵ هزار میلیارد تومان است، یادآور شد: استان زنجان بهره خوبی از محورهای ترانزیتی شرق و غرب برده است و در پروژه های جدید محورهای توسعه ای استان تکمیل می‌شود.

 

بیات منش تبدیل زنجان به بندرخشک شمالغرب کشور را یادآور شد و تاکید کرد: با تحقق این مهم سیستم حمل و نقل استانی به صورت ترکیبی از طریق فرودگاه، راه آهن و جاده صورت می گیرد که در ایجاد فرصت های شغلی متعدد بسیار موثر خواهد بود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رتبه دوم استان زنجان در میزان سهم حمایت از واحدهای تولیدی
خبر قبلی
پروژه‌های محرک توسعه استان در اولویت حمایت قرار دارند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست