1. اخبار استان
  2. ثبت بیش از ۳ هزار بازدید از گنبد سلطانیه زنجان

کد خبر: 4109

ثبت بیش از ۳ هزار بازدید از گنبد سلطانیه زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: گنبد سلطانیه با ۳هزار و ۸۸۰ بازدید کننده، پر بازدیدترین جاذبه گردشگری استان در نخستین روز سال بود.

به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی میراث استان؛ یحیی رحمتی با باین این مطلب، اظهار کرد: پس از گنبد سلطانیه بیشترین آمار بازدید را در بنای تاریخی رختشویخانه با ۱۳۵۰ نفر شاهد بودیم.

وی افزود: روز گذشته از موزه باستان شناسی و مردان نمکی زنجان ۹۰۱ نفر و ۲۵۱ نفر نیز از غار شگفت انگیز کتله خور بازدید کرده اند.

این مقام مسئول در خصوص مجموع بازدید از کلیه جاذبه های گردشگری استان اظهار کرد: ۱۴ هزار و ۵۱۷ در مجموع روز اول فروردین ماه از کلیه جاذبه های تاریخی-فرهنگی، طبیعی و دست ساز استان بازدید کرده اند که این آمار در چهار روز گذشته ۳۳ هزار و ۱۰ نفر است.

وی با اعلام این مطلب که از روز ۲۷ اسفندماه تا کنون ۱۵۲ بازدید نظارتی توسطه تیم نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر صورت گرفته است، گفت: روز گذشته نیز این تیم ۳۲ بازدید نظارتی داشتند.

رحمتی با بیان اینکه ۳ هزار و ۹۳۸ نفر در زنجان اقامت داشتند که در مجموع از روز ۲۷ اسفند تا کنون شمار مسافرانی که زنجان را برای اقامت انتخاب کرده اند به ۱۱ هزار و ۱۹۸ نفر می رسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حمایت یا خرید کالای ایرانی؟!
خبر قبلی
تولید ایران را قوی می سازد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست