جذب ۲۴۲ درصدی اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از جذب ۲۴۲ درصدی اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال ۹۷ خبر داد و گفت: طی سال جاری سهمیه ابلاغی استان زنجان از اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که سازمان جهاد کشاورزی استان موفق به جذب ۸۵ میلیارد تومان از این محل شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ حسین جعفری با بیان اینکه در حال حاضر میانگین جذب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون در کشور ۶۵ درصد است، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تاکنون با جذب ۲۴۲ درصدی اعتبارات، رتبه نخست را در سطح کشور به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: با مجموع اعتبارات جذب شده طی سال جاری یک هزار و ۹۲ دستگاه تراکتور، ۸ دستگاه کمباین، ۴۳۹ دستگاه انواع ادوات دنباله بند زیربخش زراعت و ۲۶ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات زیر بخش دام و طیور و آبزیان خریداری و به متقاضیان در مناطق مختلف استان زنجان تحویل داده شده است.

جعفری بیان داشت: با جذب اعتبارات سال جاری، شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان زنجان به بیش از ۱.۹ اسب بخار در هکتار ارتقا یافته و سبب شده این استان رتبه دوم کشوری در ارتقای ضریب مکانیزاسیون را به خود اختصاص دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه هدفگذاری صورت گرفته برای ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در سال جاری ۰.۰۶ اسب بخار در هکتار بوده است، ادامه داد: عملکرد خوب استان در جذب اعتبارات و تامین ماشین‌های نیرومحرکه سبب شد این عدد به ۰.۱۶ درصد افزایش یافته و به عبارتی امسال برنامه هدفگذاری ارتقای شاخص ضریب مکانیزاسیون استان زنجان تحقق ۲.۵ برابری داشته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آرد مورد نیاز مردم استان زنجان باید پیش بینی و تامین شود
خبر قبلی
بهره برداری از روکش آسفالت با ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در خدابنده
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست