1. اجتماعی
  2. جزئیات جدید از شهادت محیط‌بانان زنجانی

کد خبر: 20876

جزئیات جدید از شهادت محیط‌بانان زنجانی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تشریح جزئیات جدید از شهادت محیط بانان زنجانی، گفت: شکارچیان غیرمجاز(قاتلین) با اسلحه ای که در اختیار داشتند به سمت محیط بانان شلیک و آن ها را به شهادت رساندند.
به گزارش همدلی زنجان؛  سرهنگ جعفر رحمتی با بیان اینکه عاملان شهادت این دو محیط بان زنجانی پس از دستگیری به قتل خود اعتراف کردند، اظهار کرد: شهدای محیط بان زنجانی اصل قانون بکارگیری سلاح رو رعایت کرده بودند. در این حادثه بعد از تعقیب و گریز بین محیط بانان و قاتلین، خودروی نیسان شکارچیان متوقف می شود.
وی افزود: خودروی نیسان شکارچیان غیرمجاز(قاتلین) در تپه ماهورهای کیلومتر ۸۰ محور ترانزیت زنجان-میانه متوقف شده و قاتلین با اسلحه شکاری به سمت آن ها هجوم می آورند و با شلیک به محیط بانان آن ها را مورد اصابت قرار داده اند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان تاکید کرد: قاتلین برای اینکه ردی گم بکنند یا وضعیت را طور دیگر جلوه دهند با اسلحه ای که در اختیار داشتند به سمت محیط بان‌ها شلیک می کنند که منجر به شهادت آن‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه  پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت پس از حادثه موفق به دستگیری عاملان شهادت این دو محیط بان زنجانی شد که در بازجویی های اولیه به شهادت این محیط بان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: پلیس پس ازحضور در محل وقوع حادثه به راننده‌ یک دستگاه وانت مشکوک و او را دستگیر کرد که پس از بررسی‌های اولیه و شواهد به دست آمده، بازرسی منزل این شخص در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی زنجان گفت: از طریق مظنون اول، شخص دوم نیز که در یکی از روستا‌های شهرستان میانه مخفی شده بود ساعت ۱۰ صبح دیروز دستگیر شد که هر دو در بازجویی های اولیه به شهادت این دو محیط بان اعتراف کردند.

وی افزود: یکی از عاملان شهادت این دو محیط بان سابقه دار بوده و قبلا به علت شکار غیرمجاز دستگیر شده بود. همچنین در بازجویی از منازل این قاتلان مقدار قابل توجهی گوشت آهو نیز کشف شده و مشخص است که قبلا نیز به دور از چشم محیط بانان این شکارچیان از این منطقه آهو شکار کرده‌اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در زنجان
خبر قبلی
آمار فوت بیماران کرونایی در زنجان به ۱۲۱۵ نفر رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست