1. اخبار استان
  2. جشنواره آش ایرانی شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود

کد خبر: 1213

جشنواره آش ایرانی شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود

جشنواره آش ایرانی شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود

آغاز طرح تابستانه خدمات سفر سال ۹۶ از ابتدای تیرماه

 

 

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان به برگزاری جشنواره ملی آش در زنجان اشاره کرد و گفت: جشنواره ملی آش ایرانی هشتم یا یازدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان، یحیی رحمتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان، با بیان اینکه طرح تابستانی خدمات سفر سال ۹۶ از ابتدای تیرماه آغاز  می شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی ستاد اجرایی خدمات سفر برای اجرای این طرح آغاز شده و هماهنگی لازم در این راستا انجام می شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان در سال های اخیر به عنوان مقصد گردشگری انتخاب شده است، افزود: با توجه به میزان اقامت در استان و پر شدن ظرفیت اقامتی استان در زمان پیک مسافر و مشکلاتی که در ارائه فضاهای اقامتی وجود داشت، مشخص شد که استان تبدیل به مقصد گردشگری شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به آغاز طرح تابستانی خدمات سفر، تاکید کرد: در طرح تابستانی خدمات سفر استان بر خدمات شایسته به مسافران و نظارت موثر بر تاسیسات و موسسات گردشگری تاکید شده است.

وی با بیان اینکه تهیه و تدوین برنامه های فرهنگی وا جتماعی از رئوس مهم برنامه های طرح تابستانی خدمات سفر استان است، افزود: برنامه های فرهنگی و اجتماعی به صورت شهرستانی و استانی برنامه ریزی شده و تورهای استان گردی نیز در کنار آن برنامه ریزی شده است.

رحمتی از همه اعضای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خواست در تابستان امسال خدمات متنوع و متفاوتی به مسافران ارائه دهند و وظایف نظارتی خود را تقویت کنند تا مسافران از حضور در استان راضایت کامل داشته باشند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با بیان اینکه رویکردهای اصلی و محوری استان نیازمند مشارکت تمامی دستگاه های عضو ستاد است، افزود:  تمامی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر باید نسبت به وظایف محوله اهتمام جدی داشته باشند.

وی استان زنجان را در رسیدگی به شکایات استان موفق برشمرد و تاکید کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ جهت رسیدگی به شکایات و انتقادات و پیشنهاد پیش بینی شده و نظارت لازم در خصوص عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری به شکل جدی صورت می گیرد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چالش ” آسفالت ” در معابر شهری زنجان
خبر قبلی
روستاهای زنجان دارای قابلیت های بالای گردشگری هستند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست