1. اخبار استان
  2. جوانان ثروت و سرمایه ارزشمند جامعه هستند

کد خبر: 10271

جوانان ثروت و سرمایه ارزشمند جامعه هستند

استاندار زنجان با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور گفت: در این شرایط باید از بخشی‌ نگری در اجرای طرح ها های عمرانی پرهیز کنیم و به تاثیر آن در استان بیاندیشیم.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با تاکید بر اجرای طرح های مفید و موثر، اظهار داشت: تاکید بر چابک سازی مدیریت برای چنین روزهایی است و مدیران باید وظیفه و تکلیف خود را بدانند.
وی افزود: چابک سازی در نحوه هزینه کرد، صرفه جویی، اولویت بندی طرح ها و نظارت و کنترل لازم به هزینه‌ها است که باید دقت شود.
نماینده عالی دولت در استان زنجان ادامه داد: ستاد اهرم های کمک‌کننده بودجه نیز باید در استان فعال شود تا سهم هر دستگاه در این ستاد مشخص گردد و مدیران باید صرفه‌جویی و اولویت‌بندی را به صورت عملیاتی و اجرایی، اجرا کنند.
استاندار زنجان در خصوص ساماندهی فضاهای مازاد اداری نیز خاطرنشان کرد: طبق قانون، هدف این است که بهره‌برداری بهینه و مفیدی از فضاهای مازاد و بلااستفاده دستگاه‌ها صورت پذیرفته و این فضاها تعیین تکلیف شوند.
وی با بیان اینکه فضاهای مازاد باید به گونه‌ای تعیین تکلیف شوند تا مفید باشند، اضافه کرد: تغییر بهره‌برداری ساختمان جدیدالاحداث دانشگاه پیام نور خرمدره به عنوان مرکز درمانی موجب حل مشکل بهداشت و درمان این شهرستان می‌شود.
حقیقی ادامه داد: لیست زمین‌های مازاد دستگاه‌ها باید به راه و شهرسازی اعلام شود تا با طرح در کارگروه ساماندهی فضاها طبق قانون، عمل شود.
مقام عالی دولت در استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، جوانان را ثروت و سرمایه ارزشمند خواند و گفت: به جوانان، معتقد بوده و اهمیت زیادی قائل هستم.
وی خاطرنشان کرد: درخواست تشکیل تیم فوتبال و اجرای برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت پایلوت در زنجان در راستای اعتقاد و اهمیت به جوانان و نوجوانان است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۲پروژه شرکت شهرک‌های صنعتی استان جزو پروژه‌های موفق اقتصاد مقاومتی
خبر قبلی
۴ اثر ناملموس زنجان در فهرست آثار ملی به ثبت رسید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست