حضور سرمایه‌گذار در زنجان نیازمند ورود به عرصه‌های بین‌المللی است

گرفتن حق بیمه، مالیات و… در همان ابتدا انگیزه سرمایه گذاری را در شهر زنجان کاهش می‌دهد. باید دوره تنفس بدهیم و بعد از برگشت سرمایه بازگشت حق و حقوق ادارات دولتی را بخواهیم.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با اشاره به وضعیت پروژه‌های سرمایه گذاری و اهمیت این موضوع در شهر زنجان، گفت: اگر مسئولان در خانه بنشینند و منتظر سرمایه گذار باشند، فردی برای سرمایه‌گذاری در زنجان حاضر نخواهد شد. حضور سرمایه گذار در زنجان نیازمند ورود به عرصه‌های بین المللی است.

سجاد خدایی با حضور در دفتر همدلی‌زنجان؛  با بیان اینکه باید از مرز شهر و شهرستان برای جذب سرمایه گذار عبور کنیم، اظهار کرد: در عرصه‌های بین المللی باید ظرفیت زنجان را ارائه کنیم و جذابیت‌های لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهر زنجان ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف نشست ژنو ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری ۱۰ گانه در شهر زنجان بود، افزود: برای حضور سرمایه گذارن باید توجیهات فنی-اقتصادی و بازگشت سرمایه برای سرمایه‌گذار مشخص باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با باین اینکه توسعه سرمایه‌گذاری در شهر زنجان از عهده یک شورای شهر و شهرداری خارج است، خاطرنشان کرد: تحقق این موضوع نیازمند اراده استانی است. توسعه سرمایه گذاری در شهر زنحان نیازمند همکاری تمامی دستگاه های متولی است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی نباید در همان ابتدا حق و حقوق دولتی را از سرمایه گذار دریافت کنند، یادآور شد: گرفتن حق بیمه، مالیات و… در همان ابتدا انگیزه سرمایه گذاری را در شهر زنجان کاهش می‌دهد. باید دوره تنفس بدهیم و بعد از برگشت سرمایه اعاده حق و حقوق ادارات دولتی را بخواهیم.

خدایی با بیان اینکه اگر جذابیت ایجاد نکنیم سرمایه‌گذار کلانشهرهایی همچون تهران را که دارای جذابیت و ارزش افزوده بالای سرمایه گذاری است را رها نمی کند که به زنجان بیایند، اظهار کرد: باید در یک کار جمعی نسبت به توسعه سرمایه گذاری در شهر زنجان اقدام کرد.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پروژه های سرمایه گذاری مطابق با برنامه ریزی های قبلی ادامه یافته است، گفت: نرخ تورم موجب نوساناتی در قیمت تمام شده مصالحه شده اما توقف پروژه در زنجان نداریم. پروژه سرمایه گذاری فیبر نوری با ایرانسل آغاز شده و برای پروژه افق سرمایه گذار مشخص شده که قرارداد آن در شرف انعقاد قرار دارد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
معافیت سربازی یکی از خدمات بهزیستی به خانواده های تحت پوشش است
خبر قبلی
افزایش فشار خون با مصرف سیگار…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست