حضور پرشور مردم درجشن چله انقلاب نشان از نیازجامعه به شادی است

فرماندارشهرستان زنجان، جشن چله انقلاب را فرصتی برای شادی و درکنارهم بودن خانواده ها دانست و گفت: حضور چشم‌گیر مردم درجشن انقلاب نشان از نیاز جامعه به برگزاری چنین مراسم هایی دارد، به ویژه مشکلات اقتصادی موجود فرصت تفریح را از خانواده ها گرفته است و چله انقلاب جزء برنامه هایی است که خانواده ها بدون هزینه درکنارهم لحظات شادی را سپری کردند.
به گزارش “همدلی‌زنجان” به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان،  رضا عسگری در مراسم جشن چله انقلاب، با بیان اینکه ، تلاش خواهیم کرد پس ازاین فرصت های بیشتری را ایجاد کنیم تا خانواده ها اوقات خوش تری را درکنارهم داشته باشند، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن را پرشورتر از سالهای قبل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تجربه ی چندین ساله به ما ثابت کرده است هر زمان مردم فشار بیگانگان در حوزه های مختلف را حس دیده اند، بیشتر مقاومت کرده اند، یادآور شد: همواره دشمنان جوابی برخلاف میل خود گرفته اند.
این مقام مسئول چهل سالگی انقلاب را برابر با جهش هایی در حوزه های مختلف دانست و عنوان کرد: طی این سال ها پیشرفت های خوبی صورت گرفته است و مردم از طریق رسانه ها دستاوردهای انقلاب را بیش از پیش شنیده اند و با واقعیت های جامعه تطبیق داده اند.
وی در پاسخ به حضور کم رنگ مردم درمشارکت های اجتماعی، گفت: انسجام و اتحاد درجامعه پاسخ همه شیطنت ها وسنگ اندازی ها است، امروز تنها فشاردشمنان تحریم های اقتصادی است.

عسگردی تاکید کرد: درحالی که شرایط دشوارتر از این را در هشت سال دفاع مقدس داشته ایم، تحریم های اقتصادی، تهدید نظامی، بمباران واز دست دادن جوانان، ولی با همه اینها مردم محکم ایستادگی کردند و امروزمردم ما هوشمندانه تر از قبل عمل خواهند کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پیگیری اختصاص یک درصد از منافع معادن به شهرستان های محل استقرار معدن
خبر قبلی
شهریه ۴۳۸ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی استان زنجان پرداخت شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست