فرماندار زنجان:

حمایت در “خلا” / پاسخ فرماندار زنجان به حمایت مصطفی طاهری از مهدی باقری

فرماندار زنجان با بیان اینکه قانون در خصوص حمایت و استفاده از منابع دولتی و عمومی برای حمایت از یک کاندید انتخابات صراحت دارد، گفت: در قانون تعریف شده که این حمایت منع قانونی دارد اما در خصوص حمایت یک نماینده فعلی مجلس از یک کاندید این موضوع پیش بینی نشده است.

رضا عسگری در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان در پاسخ به این سوال که نماینده فعلی مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی و با ضبط و پخش یک کلیپ از کاندیدای دیگری حمایت کرده و این موضوع منع قانونی دارد یا خیر، اظهار کرد: این موضوع در قانون پیش بینی نشده، چرا که تاکنون چنین شرایطی همچون شرایط فعلی حاکم نبوده است.

وی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا و تعویق زمانی برگزاری دور دوم انتخابات و شرایط ایجاد شده، موجب ایجاد شرایط خاصی شده است، افزود: در این مورد بخصوص باید شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات وارد شده و اظهارنظر کنند.

فرماندار زنجان  در پاسخ به این سوال که شاهد شور انتخاباتی لازم بین دو کاندید نیستیم، تاکید کرد: به دلیل شرایط فعلی بیماری کرونا برخی محدودیت و ممنوعیت ها در خصوص تجمعات و توزیع و پخش تراکت های تبلیغاتی ایجاد شده است. تلاش شده از ظرفیت رسانه ملی در این خصوص استفاده شود که به نظر می رسد کاندیداها نیز بر این باور بوده اند و تمرکز خود را بر روی صدا و سیما گذاشته اند.

وی بر ضرورت برگزاری پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: تمامی تلاش مسئولان استانی و شهرستانی برگزاری باشکوه انتخابات است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چرا امارات؟
خبر قبلی
حقایقی مهم از انتخابات مجلس در زنجان و طارم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست