1. اجتماعی
  2. حمایت ‌های جدی از حوزه کتاب و کتابخوانی استان صورت گرفته است

کد خبر: 2642

حمایت ‌های جدی از حوزه کتاب و کتابخوانی استان صورت گرفته است

حمایت ‌های جدی از حوزه کتاب و کتابخوانی استان صورت گرفته است

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به وضعیت اعتبارات نهاد کتابخانه های عمومی استان در سالجاری، گفت: امسال حمایت‌های جدی از حوزه کتاب و کتابخوانی استان صورت گرفته است.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ شهرام طهماسبی در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان، با بیان اینکه اعتبارات استان در سالجاری رشد ۲۰ درصدی داشته است، اظهار کرد: اعتبارات نهاد کتابخانه های عمومی استان نیز در سالجاری، ۳۰۰ درصد رشد داشته است و میزان رشد آن نیز البته قابل توجه بوده که این امر، رویکرد جدی حمایتی مدیریت استان به این حوزه را نشان می‌دهد.
وی با بیان اینکه مدیران این حوزه با توجه به رویکرد حمایتی مدیریت استان، باید اهتمام جدی به توسعه شاخص های این بخش داشته باشند، افزود: برای تقویت بنیه علمی مردم استان، باید شاهد تقویت منابع اطلاعاتی و علمی در کتابخانه های استان باشیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به پیشنهادات مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است در این حوزه، موارد پیشنهادی ارائه شود تا پیش بینی لازم در تدوین لایحه بودجه سال آتی در دستور کار قرار گیرد.
این مقام مسئول بر ضرورت آسیب شناسی فرهنگی در خصوص میزان اقبال مردم به حضور در کتابخانه ها تاکید کرد و گفت: باید زمینه آنچه که مردم تمایل به آن دارند، توسط مدیران فراهم شود و جذابیت های لازم برای تقویت حضور گروه های مختلف اجتماعی در کتابخانه ها میسر گردد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شورای پنجم باید به وظایف خود مطابق قانون عمل کند
خبر قبلی
بکارگیری ظرفیت رسانه‌ها برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار فصلی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست