خدابخش مرادی‌نافچی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور، با پیشنهاد استاندار زنجان، خدابخش مرادی نافچی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب شد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ با صدور حکمی، دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به پیشنهاد استاندار زنجان، خدابخش مرادی نافچی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان برگزید.

در این حکم آمده است؛

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار زنجان، جنابعالی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان منصوب می شوید.

امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمانها و دستگاههای کشوری و لشگری استان و با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای “مدظله العالی” در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

گفتنی است؛ خدابخش مرادی نافچی پیش از این، مسئولیت هایی همچون مدیرکل بازرسی نهاد ریاست جمهوری و معاونت سیاسی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری را در کارنامه کاری خود دارد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرپرست اداره‌کل پدافند غیرعامل استانداری زنجان منصوب شد
خبر قبلی
زنجان تنها استانی که قیمت مرغ را ثابت نگه‌ داشته است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست