1. اجتماعی
  2. خرازی به واعظی: در ناامید کردن مردم خوب موفق بودید

کد خبر: 19440

خرازی به واعظی: در ناامید کردن مردم خوب موفق بودید

سید محمدصادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در پاسخ به صحبت‌های محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفته از صمیم قلب آرزو داشتم می‌توانستم حرف آقای واعظی را تایید کنم و بگویم رای آقای روحانی حاصل عملکرد ستاد آقای واعظی و دوستان نزدیک ایشان است و اصلاح‌طلبان هیچ نقشی در روی‌کار آمدن این دولت نداشتند اما چه کنم که افکار عمومی این پاسخ را نمی‌پذیرد.

هر قدر آقای واعظی قسم بخورد که اصلاح طلبان، آقایان هاشمی و خاتمی هیچ نقشی در پیروزی آقای روحانی نداشتند و خود اصلاح‌طلبان هم این را بگویند اما افکار عمومی و جوانان و مردمی که با اعتماد به اصلاح‌طلبان به آقای روحانی رأی دادند، این را نمی‌پذیرند.

ناامید کردن بیش از ٢٣ میلیون رأی‌دهنده به حسن روحانی و تضعیف سرمایه اجتماعی یک جریان سیاسی ریشه‌دار طی ۴ سال گذشته، کار بزرگی بود که آقای واعظی و حلقه محدود اطراف ایشان به خوبی موفق به انجام آن شدند.

افسوس که دولت روحانی به خصوص در دور دوم، قدر این اعتماد را ندانست و با رفتارها و تصمیمات اشتباه و خودخواهی‌های حلقه محدودی که در رأس آن رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه قرار داشتند، امید جوانان این سرزمین را برای زندگی بهتر بر باد دادند.

اصلاح‌طلبان چه می‌توانند بگویند وقتی جوانان این کشور دچار شرایطی شدند که حق آن‌ها نیست؟ چه می‌توانند بگویند وقتی افراط‌گرایان داخلی و خارجی از یک سو و دولتی مشورت ناپذیر و پر از اشتباه از سوی دیگر پا را بر گلوی این مردم نهادند و شرایط زندگی را برایشان این چنین سخت و طاقت‌فرسا کردند.

اگر در هفت سال و نیم گذشته مسئولیت‌ها بر اساس جناح‌گرایی و تفکر سیاسی تقسیم شد است، این رویکرد دولت جای شماتت و خجالت دارد و اگر بر اساس شایستگی افراد بوده که چه جای منت گذاشتن است؟ از صمیم قلب آرزو می‌کنم دولت در شش ماه پایانی خود به‌جای فرافکنی و حاشیه‌سازی، مشغول خدمت‌رسانی به مردم شده و گامی در راستای کاهش مشکلات و آلام مردمی بردارد که این روزها صدای اعتراض‌شان علیه دولت به آسمان هفتم نیز رسیده است./ ایلنا

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
باورهای فرهنگی شهروندان زنجانی قربانی بی‌کفایتی مسئولان
خبر قبلی
اسماعیل ساعتچی، سرپرست روابط عمومی شهرداری زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست