خیابان‌های شهرک کارمندان زنجان به نام شهدا مزین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فعالیت کمیته نامگذاری در شورای شهر زنجان، گفت: تمام خیابان‌های شهرک کارمندان به نام شهدا مزین خواهد شد. این کمیته در تمام شهرها و استان‌ها تشکیل شده تا بتوانند معابر را مزین به نام شهدا، مفاخر و علمای آن شهر کنند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ منصو مرادلو در جلسه کمیته نام گذاری شورای شهر زنجان، با اشاره به مشکل آدرس‌دهی به‌ویژه در شهرک‌های اقماری، اظهار کرد: انتظار از کمیته نامگذاری این است که همواره بهترین نام‌ها را انتخاب کند تا هویت و تاریخ شهر را بتوان حفظ کرد و جای تاسف دارد که مفاخر خود را نشناسیم در حالی که وظیفه ما زنده نگه داشتن نام و یاد آن‌ها است.

وی با بیان اینکه یکی از خیابان‌های شهرک کارمندان (خیابان هفتم) به نام شهیدخیراله صمدی نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تمام خیابان‌های شهرک کارمندان به نام شهدا مزین خواهد شد و از این به بعد، شماره‌گذاری خیابان‌ها در شهرک‌ها اقماری حذف خواهد شد و خیابان‌ها به نام شهدا و مفاخر با اولویت بومی، مزین می‌شود ضمن اینکه این اقدام در فازهای ۵ به بعد گلشهر نیز انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: اولین سنگ‌نوشته تاریخ محله، سال گذشته در میدان سرچشمه که بیش از ۲۰۰ سال قدمت دارد، نصب شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پرداخت بیش از ۲ هزار تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان
خبر قبلی
آزدای ۳۴۱ زندانی از زندان‌های استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

احمق که شاخ و دم نداره کافیه احمق باشی تا یه پست دولتی بگیری

واقعا متاسفم یعنی اینقد سخته که یکم فکرتون رو بکار بندازید. مثلا یه نفر بجای رفتن به خیابان ششم باید اسم خیابان رو تو کل یه شهرک بگرده. خوب میشه هم اسم شهدا رو آورد و هم شماره خیابان البته با فونت درشت

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست