خیابان زینبیه غربی زنجان قبل از عید بازگشایی می‌شود

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کار ساخت محور زینبیه غربی قبل از عید نوروز به پایان می‎‌رسد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ عباس راشاد با بیان این مطلب، اظهار کرد: کار در زینبیه غربی با سرعت بالا در حال پیش رفتن است و درخواست ما از شرکت‌های دولتی برق و آب این است که زیرساخت‌های مورد نیاز را برای انجام کار فراهم کنند.
رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کل کارها انجام شده است و شهردار نیز با شرکت‎های خدمت‌رسان صحبت کرده است که نسبت به اصلاح خطوط اقدام کنند، افزود: تاکنون زیرسازی حدود ۴۰۰ متر انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه زیرسازی در این محور به پایان رسیده است و به زودی مخلوط‌ریزی انجام می‌شود، اضافه کرد: اگر دمای هوا اجازه دهد آسفالت‌ریزی و سپس پیاده‌روسازی انجام خواهد شد.
راشاد گفت: فکر می‌کنم این پروژه تا قبل عید به پایان برسد و تردد در آن برقرار خواهد شد، چرا که سرعت کار در این پروژه بسیار خوب است.
با بازگشایی خیابان زینبیه غربی، خیابان شهدا به خیابان شهید مطهری متصل شده و بخش بزرگی از ترافیک مرکز شهر رفع شده و علاوه بر آن، مسیر خیابان شهدا تا فرودگاه کم شده و شهروندان زمان کمی را برای رفتن به نقاط دیگر شهر صرف خواهند کرد.
خیابان ۲۴ متری زینبیه غربی خیابان‌های شهید مطهری و شهدا را به هم وصل می‌کند و هم راستا با خیابان امام است، این خیابان جدید با عرض ۲۴ متر و طول حدود ۹۰۰ متر احداث می‌شود.
پروژه بازگشایی خیابان زینبیه غربی در دو فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن از خیابان شهدا تا رضویه (گونیه) آغاز شده و فاز دوم نیز از تقاطع رضویه تا خیابان شهید مطهری بازگشایی می‌شود

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
پرواز زنجان-مشهد و بالعکس از شنبه برقرار می شود
خبر قبلی
کیفیت آب شرب زنجان مناسب است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست