1. اجتماعی
  2. داوران جشنواره عکس و فیلم ارزش در زنجان معرفی شدند

کد خبر: 2019

داوران جشنواره عکس و فیلم ارزش در زنجان معرفی شدند

داوران جشنواره عکس و فیلم ارزش در زنجان معرفی شدند

 

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به جشنواره عکس و فیلم ارزش زنجان، گفت: داوران دومین جشنواره استانی عکس و فیلم ارزش از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معرفی شدند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، جعفر محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مهران فیروزبخت، ناصر محمدی، محمود نظرعلیان، رضا نجفلو و عبدالرضا صادقی جهانی به عنوان داوران این دوره جشنواره انتخاب شدند.

 وی این داوران را از فعالان و پیشکسوتان حوزه فیلم و عکس استان معرفی کرده و ادامه داد: داوری آثار به زودی آغاز شده و برگزیدگان همزمان با روز ملی سینما طی مراسمی معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با اشاره به آثار رسیده به این جشنواره اعلام کرد: در بخش فیلم ۵۵ اثر و در بخش عکس ١٨۵ اثر و هشت مجموعه عکس از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام وصول شده است.

محمدی با اشاره به اینکه جشنواره در سه محور خانواده، جامعه و آموزه‌های معنوی برگزار می‌شود، ادامه داد: محور خانواده در بخش‌های خانواده پایدار، سبک زندگی، روابط خویشاوندی، عفاف و حجاب برگزار می‌شود. در محور جامعه نیز جشنواره در موضوعات حقوق شهروندی، آب و محیط زیست، اقتصاد مقاومتی، همدلی و همزبانی بوده و در محور آموزه‌های معنوی، نماز و معنویت، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر و قرآن و عترت مطرح شده است.

به گفته وی بخش عکس در این جشنواره به دو قسمت تک عکس و مجموعه عکس تقسیم شده و در بخش فیلم نیز جشنواره در سه قسمت فیلم داستانی، مستند و پویا‌نمایی برگزار می‌شود.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
عبور حجم سرمایه گذاری صنعتی استان زنجان از مرز ۵۵ هزار میلیارد ریال
خبر قبلی
ما مردمان حرفیم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست