1. اجتماعی
  2. درد مردم زنجان گرانی است نه قیمت روی کالا…!

کد خبر: 19968

آقایان مسئول....؛

درد مردم زنجان گرانی است نه قیمت روی کالا…!

با نزدیک شدن به ماه پایانی سال و زمزمه روزهای پایانی سال و فرارسیدن عیدنوروز که البته روزهای زیادی هم به آن باقی مانده! افزایش ملموس قیمت ها در بازار زنجان چشمگیر و برای قشر آسیب پذیر دردآور است.

به گزارش همدلی‌زنجان، در این میان مظاهر یوسفی امیری، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان به خبرنگار بازار گفته که بیشترین تخلف صورت گرفته در استان توسط اصناف مربوط به درج نشدن قیمت بر روی اجناس است. متاسفانه ۸۰ درصد اصناف استان زنجان نسبت به درج قیمت بر روی کالاها اقدام نمی کنند که در این زمینه اتاق اصناف باید به جد وارد شود.

اینکه برخی از صنوف قیمت بر روی محصولات درج نمی کنند درست است. اما مسئله و مشکل اصلی مردم زنجان قیمت های شناوری است که حتی بدون توجه به سایر شاخص های اقتصادی صرفا روند افزایشی دارند! ظاهرا چون عید نزدیک است و مردم هم مجبورند بخرند!

رسیدن قیمت موز به کیلویی ۴۰ و حتی ۵۰ هزار تومان! قیمت روند فزاینده افزایش قیمت میوه های مورد نیاز عید و سایر اقلام موجب نگرانی اقشار آسیب پذیرجامعه شده است. هرچند برخی افراد متمول و فربه هان جامعه درک درستی از سفره کوچک شده مردم ندارند.

مسئولان همواره مدعی اند مشکلی در تامین اقلام مورد نیاز مردم نیست! واقعا مردم باید بابت این احساس وظیفه از مسئولان قدردان باشند! اما چرا نظارت خوبی توسط اتاق اصناف و بازرسان آن از اتحادیه ها انجام نمی شود مشخص نیست! این روزها انتقادات از عملکرد اتاق اصناف مرکز استان بیش از هر زمانی است.

ظاهرا متولیان اصناف در صف هم صنفان خود قرار دارند نه در صف مردم …

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روایت تلخ بازار سهام
خبر قبلی
«هیچ»
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست