دریافت مطالبات شهرداری زنجان از اداره های دولتی در اولویت قرار گیرد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به کدهای درآمدی پیش بینی شده در بودجه پیشنهادی شهرداری زنجان در سال آینده گفت : رویکرد شورای اسلامی شهر زنجان در ابن خصوص مبتنی بردرآمدهای پایدار بوده است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید رحمان احمدی با بیان اینکه درامد ناپایدار و کاذب مثل درامد حاصله از جرایم کمسیون ماده صد بابت تخلفات ساختمانی را شامل می شود اظهار داشت : باید دریافت طلب ها از اداره های دولتی و نیمه دولتی در اولویت قرار گیرد .
وی ممیزی شهر را نوعی درامد پنهان دانست که باید به آن توجه بیشتری شود و در بودجه سال آینده مشارکت و سرمایه گذاری با بخش خصوصی اهمیت داده شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان اضافه کرد: هزینه های جاری حتما باید مدیریت هزینه شود.
احمدی صرفه جویی و مدیریت مناسب را نوعی درامد زایی عنوان کرد و گفت: در بخش پروژه های عمرانی باید پروژه ها تقسیم بندی شود.
وی در این خصوص تقسیم بندی پروژه ها را به ۳ دسته مهم ارزیابی کرد و گفت : حتما باید پروژه سبزه میدان منابع درآمدی مشخصی بدون اتکا به کمک دولتی پیگیری و اجرا شود چرا که اگر با کمک و در امد دولتی همراه باشد در پایان مرداد ماه. این کمک تخصیص داده می شود و می تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد.
وی با بیان اینکه چند پروژه شاخص نیمه تمام و یا قابل اجرایی در شهر می تواند دسته دوم را شامل شود ادامه داد: کارهای عمرانی خرد از قبیل اسفالت ,جدول گذاری و پیاده رو سازی و غیره….نیز بعنوان اقدام های دسته سوم به طور جداگانه در بودجه پیش بینی شود بهتر است .
احمدی با تاکید به منابع درآمدی پایدار در مجموعه مدیریت شهری یاد اور شد: باید تقسیم بودجه عمرانی عادلانه و با مد نظر قراردادن مناطق محروم و کم برخوردار لحاظ شود.
وی همچنین با اشاره به دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از سوی سازمان شهرداریهای کشور گفت: ضروری است مسائل مرتبط در این زمینه نیز تبعیت و مد نظر قرار داده شود.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر زنجان همچنین در مورد سهم دریافتی از خزانه بابت ارزش افزوده نیز افزود: حتما سهم شهرداری زنجان باید در این راستا بطور شفاف اعلام شود.
وی با تاکید بر ماده ۲۳ مربوط به جرایم راهنمایی و رانندگی نیز. گفت : متاسفانه از این محل به طور دقیق سهم شهرداری زنجان مشخص نشده است که ضروری است حتی اگر مبلغی جزیی هم مصوب می شود به شهرداری مشخص شود و یا حتی بیشتر از ۳۰ درصد تخصیص داده نمی شود نیز مشخص و اعلام‌ شود .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
روند فزاینده توسعه در نرخ با سوادی مناطق روستایی استان زنجان
خبر قبلی
قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف می شوند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست