محسن افشارچی در گفت و گوی زنده مطرح کرد؛

دستاورد سفر رئیس جمهور به زنجان؛ ۹۰ توافق با ۴۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار

محسن افشارچی، شامگاه نهم آذرماه در یک لایو اینستاگرامی بی واسطه با مردم استان زنجان سخن گفت و جزئیات سفر رئیس جمهور به استان را تشریح کرد.

به گزارش همدلی زنجان؛ افشارچی، نخستین استاندار زنجان است که از بستر وب و پلتفرم اینستاگرام برای گفت و گو با مردم استفاده کرده است.این درحالی است که استانداران قبلی این رویکرد را نداشتند. جمشید انصاری ماهانه نشست خبری حضوری داشت اما ظاهرا افشارچی از صفحه شخصی خود در اینستاگرام برای ارتباط با مردم استفاده مستمر خواهد کرد.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مصولات سفر ریاست جمهوری فعلا به امضای رئیس جمهور نرسیده است، اظهار کرد: ۵۰ هزار درخواست در سفر ریاست جمهوری دریافت شده است که به ترتیب بررسی می شوند. برخی از فرایندها زمان بر خواهد بود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نزدیک ۹۰ توافق در سفر ریاست جمهوری انجام شده است، گفت: مجموع اعتباری که برای این ۹۰۰ توافق صورت گرفته به میزان ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که در طول سال جاری و دو سال آتی اختصاص خواهد یافت. تمامی توافقات استان ها به همین شکل خواهد بود. علاوه بر آن ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه های سرمایه گذاری استان طی دو سال آینده اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه مخاطره نخست استان زنجان موضوع آب است، خاطرنشان کرد: اگر نسبت به مدیریت منابع آب در استان تدبیری اندیشیده نشود در آینده نزدیک مشکلات مهمی ایجاد می شود. برای تکمیل سد مراش و بلبوین جهت تکمیل به ترتیب ۲۷۷ میلیارد و ۱۸۳ میلیارد توما از محل ماده ۵۶ در نظر گرفته شد. ۱۵۰ میلیارد تومان برای سدهای معیشتی در نظر گرفته شد.

افشارچی با تاکید بر اینکه در حوزه راه ۸۰۰ میلیاد تومان جهت تکمیل ۲ خطه کرده راه آهن زنجان-قزوین در نظر گرفته شد، افزود: باید مشکلات اجتماعی در حوزه تاکستان را حل کنیم که نیازمند همراهی حاکمیتی است. همچنین برای تکمیل قطعات دوم، سوم و چهارم محور قیدار-کبودرآهنگ-همدان ۳۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه برای راه اصلی منجیل به سه راهی طارم نیز ۱۲۵ میلیارد تومانپیش بینی شده است، اظهار کرد: همچنین برای رفع نقاط حادثه خیز استان زنجان نیز ۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی از پیش بینی اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل زیرساخت های گردشگری استان زنجان خبر داد و گفت: این بخش دارای اهمیت زیادی برای اقتصاد استان بوده و مورد تاکید است.

افشارچی به دستاوردهای سفر در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: برای ساخت کلینیک ویژه ابهر و خرمدره ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد. برای تکمیل مرکز تشخیص روان پزشکی رجبعلی مقدم زنجان نیز ۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شد. همچنین برای تجهیز بیمارستان خیرساز ولیعصر نیز ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زیبایی های پاییز در قاب همدلی + عکس
خبر قبلی
زلزله در زرین رود / ساکنان بیرون از منزل بمانند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست