1. اجتماعی
  2. دستگاه ها و مدیران غیرسانه ای در استان زنجان کدامند؟

کد خبر: 9864

دستگاه ها و مدیران غیرسانه ای در استان زنجان کدامند؟

حال باید سوال کرد بعد از سپری شدن مدت زمان نسبتا زیاد از حضورفتح اله حقیقی در استان زنجان مدیران غیررسانه ای کدامند و وی باید بر روی کدام مدیران برای پاسخگویی به افکار عمومی حساسیت بیشتری داشته باشد؟

سال ۹۷ با تمام فراز و نشیب هایش تمام شد و برخی مدیران ارتباط خوبی با رسانه ها داشتند و برخی مدیران نیز ارتباطی در حد یک فاجعه با رسانه ها داشتند و در سال ۹۸ نیز دارند.

به گزارش همدلی زنجان؛ فتح اله حقیقی، استاندار زنجان در روزهای ابتدایی حضورش در زنجان چند شاخص مهم در کارهای خود داشت که به خبرنگاران اعلام کرد. یکی از محوری ترین آن ها اهمیت به حوزه رسانه بوده است. وی گفت که مدیرانی در نزد وی دارای امتیاز هستند که در کنار سایر شاخص های مثبت، ارتباط رسانه ای خوبی نیز داشته باشند.

حال باید سوال کرد بعد از سپری شدن مدت زمان نسبتا زیاد از حضورفتح اله حقیقی در استان زنجان مدیران غیررسانه ای کدامند و وی باید بر روی کدام مدیران برای پاسخگویی به افکار عمومی حساسیت بیشتری داشته باشد؟

در سال گذشته دستگاه هایی همچون محیط زیست، اداره کل امور مالیاتی، اقتصادی و دارایی، نوسازی مدارس، شرکت مخابرات سازمان جهاد کشاورزی استان و… حتی یک نشست خبری نیز با خبرنگاران نداشتند! این سطح تعامل با رسانه ها به این جا ختم نشد و حتی برخی سوالات مکتوب و شفاهی از مدیرانی همچون مدیرکل محیط زیست نیز بی پاسخ ماند!

برخی دستگاه ها نیز هرچند نشست های خبری برگزار می کنند اما محدود به یک نشست در سال است. مثلا شرکت های حوزه انرژی که تقریبا می توان گفت غالب آن ها سالی یکبار نشست برگزار می کنند.

برخی مدیران نسبت به مدیران دیگر رسانه ای تر هستند، به خوبی مصاحبه می کنند و از حضور در بین خبرنگاران و ارتباط با آن ها واهمه ندارند و استقبال نیز می کنند. ناصر فغفوری، رئیس سازمان صمت، غلامحسین جمیلی، اتاق بازرگانی زنجان، محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان، عبدالحسین علی اکبری، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرام طهماسبی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سعید امیدی،مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان، یحیی رحمتی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ایرج احمدی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان از جمله این مدیران هستند.

رویکرد مدیران به نقش روابط عمومی ها در ایجاد تعامل با رسانه ها دارای اهمیت زیادی است. مدیران رسانه ای دارای دستگاه رسانه ای هستند، همانطور که بعد از حضور شهرام طهماسبی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان شاهد حضور فعال تمامی معاونین و بدنه این دستگاه مهم اقتصادی در نشست های خبری و حتی برگزاری نشست های جداگانه با خبرنگاران بودیم.

وقتی حتی مدیرکل اطلاعات استان ارتباط خوبی با رسانه ها ایجاد می کند، دستگاهی که کارکرد امنیتی دارد، انتظار از مدیران اجرایی که نقش مهمی در رفاه و آسایش زندگی شهروندان زنجانی دارند، این است که ارتباط نزدیک تری با رسانه ها داشته باشند. مدیران گریزان از رسانه ها حاضر به پاسخگویی به برخی مطالبات رسانه ها نیستند!

در شرایطی که سرمایه اجتماعی در کشور و استان به دلیل مشکلات اقتصادی و فشارهای سیاسی دشمنان به نقطه نامطلوب و بحرانی رسیده! حضور مدیران بی تفاوت و غیرموثر در پست های اجرایی سم مهلکی برای جامعه هستند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دولت بی‌اختیار
خبر قبلی
تامین روشنایی مناسب آزادراه زنجان-قزوین نیازمند اعتبار است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست