1. اجتماعی
  2. دستگیری باندسارقان حرفه ای خودرو در زنجان

کد خبر: 9801

دستگیری باندسارقان حرفه ای خودرو در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از دستگیری باند سارقان حرفه ای خودرو باپنج میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای خودرو با پنج میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروهای مدل‌بالا با شگرد و شیوه‌ای خاص در سطح استان مأموران پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران در تحقیقات خود دریافتند سرقت خودروها به صورت فنی و پیچیده و با جعل اسناد در سطح کشور توسط اعضای یک باند ۲ نفره صورت گرفته است.

جهانبخش تأکید کرد: مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی متهمان را در استان‌های هم‌جوار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از شناسایی و سرقت خودروها با شگرد خاص اقدام به خرید اسناد و مدارک خودروهای تصادفی خارج از رده کرده که مطابق خودروهای مسروقه بوده و با جعل اسناد و مدارک خودروهای مستهلک آنها را به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه از متهمان ۹ دستگاه خودرو مسروقه به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال کشف شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

جهانبخش با توصیه به شهروندان جهت تجهیز خودروهای خود به اقلام بازدارنده مثل قفل فرمان، پدال، دزدگیر و غیره از شهروندان درخواست داریم هنگام خرید خودرو اصالت آن را توسط کارشناسان در مراکز تعویض پلاک و پلیس آگاهی مطمئن سپس اقدام به خرید کنند که ناخواسته خودرو مسروقه‌ای را خریداری نشود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اشتغال ۴۵ هزار نفری در صنعت استان زنجان
خبر قبلی
اعتیاد کودکان بومهن در ۵۰ کیلومتری تهران؛ نام مواد را بلدند نام میوه ها را نه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست