1. اخبار استان
  2. دیدار سرکنسولگر ترکیه با مقامات استان زنجان

کد خبر: 10172

دیدار سرکنسولگر ترکیه با مقامات استان زنجان

حسین گون گور سرکنسول ترکیه هم افزایش روابط میان هیئت های اقتصادی به استان زنجان برای شناخت از ظرفیت های استان را مهم دانست.

سرکنسولگر ترکیه با مسئولان استان زنجان درخصوص همکاری در حوزه اقتصادی رایزنی کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان  در دیدار با سرکنسولگری  سفارت ترکیه با اشاره  به عزم رهبران دو کشور ایران و ترکیه برای افزایش همکاریهای اقتصادی ، فرهنگی  و تجاری دو کشور گفت: ایران وترکیه ازاشتراکات دینی، فرهنگی،  آداب و سنن مشترکی برخوردارند و از نظر اقتصادی  هم درشضرایط کنونی می توانند همکاریهای خوبی داشته باشند .

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تاکید بر ظرفیت های استان زنجان در حوزه های پزشکی،  گردشگری و صنایع برق افزود: با توجه به پشرفت های دو کشور در زمینه های مختلف می توانند این ظرفیت هها را به صورت مکمل در جهت افزایش قدرت اقتصادی دو کشور به کار گیرند

سرکنسول سفارت ترکیه هم در این دیدار بر افزایش همکاری ها در زمینه های  مختلف  تاکید کرد و افزود: ما به دنبال دیدار بیشتر وافزایش همکاری ها هستیم.

استاندار زنجان هم دردیدار جداگانه  ای با سرکنسولگری ترکیه  با اشار به نقاط قوت فرهنگی و گردشگری استان زنجان مانند بزرگترین بازار مسقف ایران،  مرکزجشنواره غذایی کشور های اکو  و بزرگترین تولید کننده  صنایع دستی مس و ملیله گفت: برای معرفی آداب و رسوم کشور های مختلف به دنبال ایجاد دهکده ملل هستیم

حقیقی با اشاره به وجود ظرفیت های اقتصادی استان زنجان برای برگزاری نشست ههای مختلف میان بازرگانان ترکیه ای و زنجانی برای افزایش همکاری ها و عملیاتی شدن روابط تاکید کرد .

حسین گون گور سرکنسول ترکیه هم افزایش روابط میان هیئت های اقتصادی به استان زنجان برای شناخت از ظرفیت های استان را مهم دانست .

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 “نهاد” تصمیم گیر نداشته ایم…
خبر قبلی
دعوت ۲ زنجانی به اردوی تیم ملی کانوپولو
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست