1. اخبار استان
  2. ذهنیت مدیران بر واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نیست

کد خبر: 2193

ذهنیت مدیران بر واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نیست

ذهنیت مدیران بر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی نیست

اعتقادی به تزریق منابع دولتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نداریم

 

 

 

 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری زنجان بر ضرورت واگذاری پروژه های نیمه تمام دستگاه های اجرایی استان به بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ذهنیت مدیران بر واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی نیست.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جواد رحمتی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان پروژه‌های نیمه تمام زیادی دارند که نیازمند هزینه های دولتی برای تکمیل شدن است، اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت و زمینه سازی قانونی مطابق ماده ۲۷ و سایر بندهای قانونی دولت تاکید دارد که واگذاری این پروژه ها باید به بخش خصوصی باشد.

وی با بیان اینکه اعتقادی به تزریق منابع دولتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نداریم، افزود: در سال های اخیر به دستگاه های اجرایی استان تاکید شده با تکیه بر ظرفیت های قانونی نسبت به واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی اقدام کنند و در این واگذاری های می توانند با شهرداری های استان نیز مذاکره داشته باشند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه ذهنیت مدیران بر واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی نیست، یادآور شد: مدیران مطابق رویکردهای سنتی در انتظار اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه ها هستند که از سال جاری و سال آتی برنامه تزریق اعتبار به این بخش متوقف می شود و باید مطابق با مدیریت بخش خصوصی نسبت به رویکردهای خلاقانه جهت درآمدزایی تلاش شود.

وی بر ضرورت استفاده بهینه و درست از منابع دولتی و بیت المال تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید باید با اقدامات مناسب نسبت به اقتصادی کردن پروژه ها اقدام و انگیزه لازم برای ورود بخش خصوصی جهت ورود به تکمیل پروژه های نیمه تمام را افزایش دهند که حمایت‌های لازم توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی در چارچوب قوانین انجام می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه در سال ۹۴ و ۹۵ به میزان ۲۳ هکتار زمین در استان تغییر کاربری داده شده است، افزود: مطابق بند ن تبصره ۳ برخی از زمین های دستگاه های اجرایی در کمیسیون ماده ۵ استان تغییر کاربری داده شد و ارزش افزوده ۳۵۰ میلیارد تومانی ایجاد شد که متاسفانه بعد از اخز مجوز شاهد اقدامات موثری از سوی دستگاه های اجرایی استان نیستیم.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نیازمند رویکردهای نوین و خلاقانه برای توسعه اقتصادی در استان هستیم
خبر قبلی
توسعه حوزه اطلاع‌رسانی نیازمند توجه و حمایت جدی مدیران است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست