رانندگان حمل و نقل شهری زنجان برای خدمات بیمه ای ثبت نام کنند

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام از رانندگان حمل و نقل عمومی شهری برای ارائه خدمات بیمه ای نیز در شهر زنجان نیز آغاز شده است.
به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید اسماعیل موسوی اظهار کرد: بر این اساس و در پی تفاهم نامه بین اتحادیه های تاکسیرانی شهری و اتوبوسرانی شهری با بانک قرض الحنسه مهر ایران و بیمه دانا تسهیلاتی برای متقاضیان ارایه می شود.
وی اظهار داشت: به موجب آن به رانندگان تاکسی درون شهری تسهیلات ۳۰ میلیون ریالی و اتوبوس های شهری ۶۰ میلیون ریالی با صفر درصد داده می شود و متقاضیان می توانند نسبت خدمات بیمه ای خود اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد: این تسهیلات بصورت دریافت وجه نقد نبوده و بصورت تسهیلات اعتباری است و طبق فرآیندهایی پس از ثبت نام آنها به شعب منتخب بیمه دانا ارجاع داده می شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی و امرار و معاش تاکسیرانان نیز تحت الشعاع قرار گرفته و و اعطای چنین تسهلاتی به ویژه در زمینه بیمه شخص ثالث می تواند بخشی از مشکلات این قشر را برطرف کند.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: بنابراین رانندگان تاکسی با مدارک موردنیاز به بخش بخش تاکسیرانی این سازمان مراجعه کنند و پس از احصا اطلاعات تسهیلات برای ارائه خدمات بیمه ای از ابتدای سال آینده انجام خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرد: همچنین با پیگیری های انجام گرفته در وزارت کشور و مجلس، بیمه تامین اجتماعی تاکسیرانان در لایحه بودجه سال ۹۸ قرار گرفت و از سال بعد ۵۰ درصد سهم دولت در بیمه رانندگان لحاظ خواهد شد.
هم اکنون ۱۴۰ دستکاه اتوبوس درون شهری در سطح شهر زنجان فعال است که روزانه ۷۰ هزار مسافر جابجا می شوند

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گام بلند توسعه‌ای زنجان با برگزاری سومین همایش بین‌المللی بهداشت محیط
خبر قبلی
بانک؛ گنده لاتی که کسی زورش به آن نمی‌رسد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست