راه اندازی مجدد کارخانه تولید آسفالت بناب شهرداری زنجان

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری زنجان با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در این سازمان طی سه ماهه نخست سال جاری، گفت: این سازمان اقدامات مختلفی در راستای توسعه عمرانی انجام داده است.  یکی از مهم ترین آن‌ها راه اندازی مجدد کارخانه تولید آسفالت بناب شهرداری زنجان جهت افزایش تولید بوده که در مرحله تهیه مصالح قرار دارد.

داود بیگدلی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان” با بیان اینکه سازمان عمران در پارک سبزه میدان ۷۵۰ مترمربع کف پوش با مصالح سنگی نوستالیت اجرا کرده است، اظهار کرد: یک هزار مترمربع لاشتر و ۵۰۰ مترطول تراورتن آتش کوه نیز در این پروژه استفاده شده است.

وی به تولید وپخش آسفالت در سازمان اشاره کرد و افزود: تولید و پخش آسفالت به شهرداری مرکز و مناطق سه‌گانه مجموعا به میزان ۱۲ هزار و ۲۶۵ تن تحویل شده است. همچنین تولید انواع مصالح سنگی و تحویل به پروژه های عمرانی توسط سازمان در حال انجام می‌باشد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری زنجان به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در حوزه بازآفرینی شهری طی سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تخصیص قیر رایگان سال ۹۷ برای سکونت گاه های غیررسمی، حاشیه ای و بافت فرسوده مقدار ۷۰۰ تن به شهر زنجان تخصیص یافته که در نیمه دوم اردیبهشت سال ۹۸ به کارخانه آسفالت بناب آورده شد. نخستین محور برای استفاده از آن خیابان شیخ فضل اله نوری بوده است.

وی به اقدامات صورت گرفته در پارک بانوان غرب زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: در پارک بانوان به میزان ۱۲ هزار مترمربع کف پوش از محصولات تولیدی سازمان استفاده شده است. همچنین ۵ هزار مترطول(۱۰ هزار قالب) جدول نیز از محصولات تولیدی سازمان در پارک بانوان غرب زنجان برای عملیات اجرایی بکارگیری شده است.

بیگدلی با بیان اینکه راه اندازی اتاق بخار کارخانه تولیدات بتنی به منظور اخذ گواهینامه استاندارد(اخذ گواهینامه در مرحله پایانی و دریافت) در سازمان انجام شده است، اظهار کرد: اخذ گواهینامه های فنی کارخانه آسفالت سازمان پس از سالیان متمادی برای نخستین بار محقق شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه آسفالت ریزی شبانه روزی پروژه های شاخص عمرانی منجمله خیابان زینبیه شرقی و غربی و پل امام حسن مجتبی(ع) توسط سازمان انجام شده است، افزود: بهسازی و اتمام عملیات و اجرای سنگ فرش پارک سبزه میدان، پیگیری و دریافت قیر تخصیصی به محل های هدف بازآفرینی(در حال آسفالت ریزی محل های موجود)، تعمیر، سرویس و راه اندازی تمامی ماشین آلات عمرانی(آماده  و مشغول بکار در پروژه های عمرانی) و پیاده رو و محوطه سازی پارک بانوان غرب با استفاده از کفپوش و سایر قطعات بتنی تولیدی سازمان انجام شده است.

وی به اخذ گواهی نامه ها و استانداردهای لازم و مرتبط توسط سازمان اشاره کرد و گفت: تهیه پروپوزال احداث کارخانه قیر، گواهی استاندارد کارخانه آسفالت بناب، گواهی استاندارد کارخانه سارمساقلو، اخذ ایران کد محصولات بتنی، اخذ پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت بناب، اخذ پروانه بهره برداری کارخانه آسفالت سارمساقلو، ثبت علامت تجاری محصولات کارخانه بتن، انجام کلیه ثبت های مربوط به ثبت معدن شن و ماسه سارمساقلو و انجام پروسه استانداردسازی جداول بتن پیش ساخته از دستاوردهای مهم در این حوزه بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نخستین “هفته فرهنگی”درشهرستان زنجان برگزار می شود
خبر قبلی
طرز تهیه سوپ جو سفید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست