رتبه سرمایه‌گذاری صنعتی زنجان از ۱۸ به ۱۳ ارتقا یافته است

رتبه سرمایه گذاری صنعتی زنجان از ۱۸ به ۱۳ ارتقا یافته است

سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی در کارخانه سرجین بافت زنجان

 

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به وضعیت رشد صنعتی در استان زنجان طی سال های اخیر اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری صنعتی استان زنجان در پایان سال ۹۲ به میزان ۲۵ هزار میلیارد ریال بوده که هم اکنون این میزان به ۵۶ هزار میلیارد ریال رسیده و رتبه سرمایه گذاری صنعتی استان از ۱۸ به ۱۳ ارتقاء یافته است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ ناصر فغفوری در جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با بیان اینکه در ۶ ماهه سال جاری ۱۱۱ پروانه بهره برداری صنعتی در استان صادر شده است، اظهار کرد: مجموع پروانه بهره برداری صنعتی استان یک هزار و ۳۶۹ پروانه بوده که حجم سرمایه گذاری آن بالغ بر ۵۶ هزار و ۵۶۹ میلیارد ریال با میزان اشتغال ۳۴ هزار و ۴۷۲ نفر است.

وی به طرح های مهم صنعتی استان اشاره کرد و افزود: طرح تولید سرجین بافت زنجان دارای سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بوده که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حوزه تولید پوشاک به صورت زنجیره کامل فعالیت خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان عملکرد مناسبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید داشته است، یادآور شد: مطابق با اعلام وزارت کشور استان زنجان در این بخش بعد از اصفهان رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

وی ضریب تحقق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان ۸۸.۵ درصد برشمرد و گفت: ۴۶ جلسه در این کارگروه برگزار شده که ۴۳۴ مصوبه داشته که ۳۸۴ مورد آن اجرایی شده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استان زنجان رتبه ۳ ضریب جینی در مناطق روستایی کشور را دارد
خبر قبلی
زنجان از استان‌های موفق در جذب سرمایه گذار خارجی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست