1. اخبار استان
  2. رتبه ۹ استان زنجان درتردد وسایل نقلیه سنگین درجاده ها

کد خبر: 10521

رتبه ۹ استان زنجان درتردد وسایل نقلیه سنگین درجاده ها

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با ۵۶ دستگاه ترددشمار برخط در محورهای بین شهری استان و ۱۸ دستگاه منصوبه در ورود و خروج محورهای مواصلاتی استان (جمعا ۷۴ دستگاه بصورت رفت و برگشت)، در تیر ­ماه سال جاری تعداد ۱۴ میلیون و ۶۱۰ هزار و ۱۵۷ تردد ثبت شده است.

به گزارش“همدلی‌زنجان”؛ عبدالحسین علی اکبری با بیان این مطلب، اظهار کرد: ۲ میلیون و ۲۷۸ هزار  ۵۱۹ تردد وسیله نقلیه از طریق۱۸ تردد شمار در ورودی و خروجی های استان و ۶۳۸/۳۳۱/۱۲ تردد توسط  ۵۶ تردد در سطح راه های استان ثبت گردیده است.

وی افزود: بیشترین تردد ورودی در آزادراه قزوین – زنجان با ۶۴۵.۴۳۱ تردد و کمترین تردد در محور گرماب- زرینه رود با ۱۶.۵۱۹ جابجایی صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۲۰  درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است، خاطرنشا کرد: در حالیکه میانگین کشوری ۱۴% بوده و استان زنجان در رتبه ۹ ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده ­ها قرار دارد.

علی اکبری میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محورهای استان در این مدت، ۲۷۶ وسیله نقلیه در هر ساعت عنوان کرد و گفت: میانگین کشوری این نرخ در این مدت ۳۸۸ وسیله نقلیه می‌باشد. استان زنجان در خصوص نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی، رتبه ۱۷ را در کشور داراست.

به گفته مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با توجه به آمار موجود، تعداد تردد در ورودی و خروجی های آزادراه­ها و محورهای ترانزیت استان زنجان که شامل مسیر رفت و برگشت  آزادراه زنجان-قزوین ، آزادراه زنجان-تبریز ، ترانزیت زنجان- ابهر و زنجان – میانه می­شود جمعا ۱.۵۳۹.۳۹۶ تردد است که حدود ۶۸ درصد از کل تردد در محورهای ورود و خروج استان می‌باشد.

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
علم‌الهدی: به بهانه شادی ‌مراکز منکر غیرشرعی ‌ایجاد کرده‌اند
خبر قبلی
توافق برای شتاب بخشی به توسعه شهر سلطانیه
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست