1. اخبار شهرستان
  2. رفع بیش از ۵ هزار حادثه و اتفاق در حوزه آب شهر زنجان

کد خبر: 4320

رفع بیش از ۵ هزار حادثه و اتفاق در حوزه آب شهر زنجان

رفع بیش از ۵ هزار حادثه و اتفاق در حوزه آب شهر زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از ۵ هزار و سیصد مورد حادثه و اتفاق آب در شهر زنجان توسط شرکت آب و فاضلاب رفع شده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ علیرضا جزء قاسمی تعداد کل حوادث رخ داده در شبکه آب و فاضلاب استان زنجان در سال ۹۶ را بیش از ۱۱ هزار مورد برشمرد و اظهار کرد: از این تعداد حادثه بیشترین مورد به ترتیب  مربوط به انشعابات با بیش از ۹ هزار حادثه و شبکه توزیع با بیش از  هزار و هفتصد مورد بوده است.

وی بیشترین حوادث رخ داده در این سال را مربوط به ماه های مهر، مرداد و شهریور اعلام کرده و افزود: شهر های زنجان ، ابهر و خرمدره به ترتیب بیشترین حوادث آب را به خود اختصاص داده اند.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶۵۵ مورد خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان ثبت شده است که در این میان سازمان های خدمات رسان ، مشترکین و پیمانکاران به ترتیب بیشترین خسارت ها را به تاسیسات آب و فاضلاب وارد کرده اند.

وی اعلام کرد:  در سال گذشته جمعاً بیش از ۱۳۱ هزار تماس تلفنی توسط مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان زنجان پاسخگویی و رسیدگی شده است که ۵۰ هزار مورد از این تماس ها توسط سامانه پاسخ داده شده است.

جزء قاسمی بیشترین دلایل تماس با سامانه تلفنی ۱۲۲ آبفای استان زنجان را قطعی آب ، اعلام شکستگی ، آب بهاء و خرید انشعاب اعلام کرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چرا ما راحت تحریم می‌شویم؟
خبر قبلی
آموزش ۵۰۰معلول در مراکز حرفه آموزی بهزیستی زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست