1. اجتماعی
  2. رهایی ۶ محکوم به قصاص از چوبه دار در استان زنجان

کد خبر: 23098

رهایی ۶ محکوم به قصاص از چوبه دار در استان زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان از رهایی ۶ محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش مرکز توسعه حل اختلاف و مقامات قضایی این استان از ابتدای سال جاری خبر داد.
به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶ محکوم به قصاص از چوبه دار با تلاش مرکز توسعه حل اختلاف و مقامات قضایی استان زنجان رهایی یافتند، گفت: شورا‌های حل اختلاف رسالت ارزشمندی را انجام می‌دهند و آن تقویت فرهنگ صلح و سازش و حفظ روحیه اخوت و برادری است که این اقدام در نزد خداوند متعال اجر فراوانی دارد.

وی افزود: شورای حل اختلاف با بهره مندی از ظرفیت افراد توانمند و معتمدان و ریش سفیدان برای برقراری صلح و سازش و ترغیب هم نوعان به گذشت گام مهمی برداشته و آثار و ثمرات آن در جامعه مشهود می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه ورود ریش سفیدان و معتمدان محلی به پرونده‌های صلح و سازش علاوه بر کاهش مراجعات مانع درگیری و اختلافات در سطح جامعه نیز می‌شود، گفت: عفو، گذشت و بخشش یکی از تأکیدات دین و ائمه اطهار است که اعضای شعب شورا‌های استان زنجان با تکیه بر مبانی قوی اسلامی و همچنین غنای فرهنگی مردم در گذشت و عفو موفق به ثبت میزان قابل توجهی از مصالحه در پرونده‌های مختلف ارجاع شده به شورا‌های حل اختلاف شده اند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 عباس راشاد با ۵ رای منتخب شورا برای شهرداری زنجان شد + فیلم
خبر قبلی
۴ فوتی در تصادف محور زنجان به دندی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست