1. اخبار استان
  2. رهبری نسبت به مقاوم‌سازی اجتماعی تأکید دارند

کد خبر: 10164

رهبری نسبت به مقاوم‌سازی اجتماعی تأکید دارند

تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از رویکردهای جدید سازمان بوده که در این راستا قطع امید از دشمنان انقلاب و نگاه جبهه‌ای و جهادی جایگزین نگاه سازمانی خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اهمیت آسیب های اجتماعی در سطح جامعه، گفت: رهبر انقلاب بر آسیب های اجتماعی و مقاوم سازی اجتماعی تاکید زیادی دارند و انتظار رهبری از مبلغین اجتماعی تمرکز بر آسیب های اجتماعی است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری در نشست خبری ظهر امروز با خبرنگاران به مناسبت روز تبلیغ و تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در محل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه قدامات عملیاتی مناسبی در این راستا  صورت گرفته است، اظهار کرد: ۱۸ پایگاه سبک زندگی در مناطق ویژه استان زنجان اجرا شده و این برنامه بازهم تداوم خواهد داشت و تعداد پایگاه ها به ۲۴ می‌رسد.

وی به برنامه های سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: ۲۳ برنامه از اول تا ششم تیرماه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می شود که یکی از مهم ترین آن ها برگزاری ۶ نشست تخصصی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از مسائل مهم در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: امربه‌معروف و نهی از منکر از جمله کلیدواژه‌های سازمان تبلیغات اسلامی بوده که به آن توجه ویژه شده است. پس از انقلاب اسلامی به لحاظ ضرورتی که وجود داشت، سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد.

وی به رویکردها و نگاه های نوین و جدید در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین درست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از رویکردهای جدید سازمان بوده که در این راستا قطع امید از دشمنان انقلاب و نگاه جبهه‌ای و جهادی جایگزین نگاه سازمانی خواهد شد.

صفی یاری با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی به صورت محله محور و مردمی، اظهار کرد: یک رویکرد مهم دیگر سازمان تبلیغات اسلامی اجرای برنامه‌ها به‌صورت محله محور خواهد بود و در آینده برنامه‌ها با این محوریت اجرا خواهد شد. یکی دیگر از رویکردهای سازمان تبلیغات اسلامی مردمی سازی تبلیغ است.

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در بحث کاهش اعتیاد در استان سازمان به جد وارد کار شده است، افزود: در بحث اعتیاد نیز ۳۰ مربی متخصص در حوزه پیشگیری از اعتیاد فعال هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دعوت ۲ زنجانی به اردوی تیم ملی کانوپولو
خبر قبلی
بررسی و تعیین تکلیف ۴۹ قرارداد راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست