1. اخبار استان
  2. روستائیان کشور وام کم بهره دریافت می‌کنند

کد خبر: 2095

روستائیان کشور وام کم بهره دریافت می‌کنند

روستائیان کشور وام کم بهره دریافت می‌کنند

سهمیه استان زنجان کم‌تر از ۱۵۰میلیارد تومان نیست

 

 

 

 

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور با اشاره به طرح های حمایتی دولت از روستائیان کشور، گفت: از مهرماه سال جاری دولت وام های کم بهره ۶ درصدی به روستائیان کشور پرداخت می‌کند.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ سید ابوالفضل رضوی در آئین افتتاح نخستین جشنواره روستا در استان زنجان، با بیان اینکه سهم استان زنجان از تسهیلات پیش بینی شده این بخش کم‌تر از ۱۵۰ میلیارد تومان نخواهد بود، اظهار کرد: این تسهیلات برای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها برای تقویت بخش‌های مختلف اقتصاد روستایی موثر خواهد بود.

وی با باین اینکه روستائیان می توانند با شرکت های مشارکتی نسبت به فعالیت اقتصادی در روستاها اقدام کنند، افزود: در حوزه های مختلف خدماتی و تولیدی زمینه مناسبی برای فعالیت اقتصادی در روستاها وجود دارد که با ارائه تسهیلات کم بهره شرایط برای رونق تولید و اشتغال در روستاها فراهم می شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور از تعریف سه اقدام مهم برای روستاهای کشور خبر داد و تاکید کرد: در دولت دوازدهم سه اقدام مهم برای توسعه روستاها پایه ریزی شده که تعریف نواحی صنعتی برای دهستان ها از جمله مهم ترین این اقدامات محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تعریف مجتمع های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و درمانی نیز برای دهستان ها پیش بینی شده است، افزود: با پیش بینی این اقدامات تلاش می شود معیشت روستائیان تقویت و وضعیت آموزشی، فرهنگی و درمانی آن‌ها نیز ارتقاء یابد که سرویس‌های دسترسی به نواحی صنعتی و مراکز نیز در دهستان راه اندازی می‌شود.

رضوی برگزارش جشنواره روستا در استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و گفت: کلنگ زنی سایت موزه ای-نمایشگاهی در جنوب زنجان برای جشنواره روستا اقدام مهمی محسوب می شود و تلاش می کنیم اقدامات صورت گرفته در زنجان را در سطح کل کشور گسترده کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور برگزاری این جشنواره را موجب دیده شدن روستائیان و توجه به جامعه تولید کننده در مناطق روستایی برشمرد و گفت: تولیدات روستایی در این جشنواره عرضه می شود و مردم با تولیدات روستائیان آشنایی بیشتری پیدا می کنند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
منطقه قره‌داغ سایت دائمی جشنواره روستا در زنجان می‌شود
خبر قبلی
ضرورت تعریف منابع مالی جدید برای شهرداری زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست